spannend. mn vriend zou me vragen voordat we een jaar iets hadden. dus hij heeft nog 2 dagen haha. maar ik zie het nog niet gebeuren in deze 2 dagen hahahaha. we zien het vanzelf wel
Laat het op je afkomen, misschien komt ie nog wel met iets verrassends...geen aanzoek inderdaad bijvoorbeeld Twijfel je over je antwoord dan heb je nog even om na te denken Wees blij dat je een man hebt die er mee bezig is, zijn er genoeg die al jaren wachten op een aanzoek
Ik zag het aanzoek vorig jaar ook al wel aankomen (voorgevoel) en toch ben je verrast als het dan ECHT gebeurd!
dat klopt ik voelde het ook wel aankomen, we waren in eurodisney en we moesten persee 's avonds met de metro naar parijs en onder de eifeltoren ging hij op zijn knieen en ik schrok me een hoedje!
Ik voelde het ook aankomen. Hij kan geen dingen geheim houden, niet liegen en zat me te polsen. En toch was ik verrast en vooral ontroerd door hoe hij het had aangepakt. Dus geniet lekker van je stuntelige mannetje die veel moeite doet voor jou
Ik wist 6 jaar geleden ook dat mijn man me ging vragen tijdens de vakantie, maar het hoe en welk tijdstip natuurlijk niet. Ik had zelfs voor de vakantie de datum al vast laten leggen bij de gemeente en nog kwam het officiele aanzoek als een verrassing. Laat het lekker op je af komen en geniet van het moment. Ik zou zeker niks tegen hem zeggen en zijn "verrassing" af pakken. Als mijn man zo een verrassing van mij zou torpederen kreeg ie helemaal niks meer.
Liever dat je het voelt aankomen en hij wel een romantisch aanzoek doet, dan dat je samen besluit te gaan trouwen en je zelf je ring mag uitzoeken en afrekenen... Zo is het hier gegaan namelijk!
Joh, reageer gewoon vanuit je hart, enthousiast (neem ik aan haha!). Je hoeft niet te doen alsof je het nooooit had verwacht, wees gewoon blij! Je kan later altijd nog zeggen dat je een vermoeden had, maar verpest het moment zelf niet door fake te doen.
ik zou me gewoon van de domme houden en net doen of je verrast bent. een man is nu eenmaal niet zo subtiel. het is al heel wat dat hij dit allemaal beraamd en denkt zelf wellicht dat het nog steeds een groot geheim is.
Ik denk dat ik mijn vriend ook in de gaten zou hebben maar ach, gewoon blij zijn dat hij je vraagt Ik vind het ook wel schattig dat hij zo z'n best doet En dat jij daardoor iets vermoedt.. wat kan jou het schelen joh
Maar ik zou persoonlijk niet kunnen liegen tegen mijn vriend...vindt het ook maar raar om dan enthousiast te doen terwijl ik het al wist?
Eigenlijk weet ze het ook niet maar vermoed ze het alleen maar Ik zou gewoon blij zijn en ook al vermoed je het dan nog is het een leuke verassing. Daar ga je toch niet moeilijk over lopen doen
Dat denk ik serieus echt elke keer bij het zien van der naam. Het zijn keer op keer heftig enthosiaste topics, waar ik niks mee kan. (vreemdgegaan met vriend van beste vriedin, vriend accepteerd dochter niet, mijn huis verhuurd maar huurders verbouwen de boel) En ik dacht dat ik veel bijzondere dingen meemaakte
Het valt mij ook op. Met name dat TS best moeilijk tevreden te stellen is. @ TS; als je graag met je vriend wilt trouwen dan boeit het toch verder niet. Gewoon dat hij je gaat vragen moet toch al een warm gevoel geven. Dat het daarna echt is dat jullie gaan trouwen. Je wilt m.i. veel te veel. Probeer eens met minder gelukkig te zijn, maakt het leven veel makkelijker.