Aanzoek aan zien komen

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik denk dat je je drukker moet maken om het feit, dat je vriend zo gek op je is, en dolgraag zijn leven met je wilt delen, en dat dat dus heel bijzonder is.... dan om het feit dat je een vermoeden hebt dat hij je gaat vragen.... Door je frustratie nu, die ik overigens niet echt goed begrijp, denk ik niet dat je het mooie erin ziet.. Zonde!

Zou wel een grap zijn, als hij nu met een lullig kado aankomt zetten op je verjaardag, probeer dan maar eens verrast/blij over te komen.... :D

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik denk niet dat dat het is hoor, ik denk dat het een soort van opgeblazen fantasieachtige sprookjeswereld is ;)
    Heb ik trouwens bij een vorig topic van haar ook een x aangegeven, ging over een bekende vriendin die zwanger was en of ze de prive moest bellen (euh oke?!), toen vroeg ik of dat vriendinX was, waarvan ze per ongeluk met het vriendje had lopen krikken (weer een ander topic) ;)

3. Dana

Dana Niet meer actief

hahahaha, dan heb je je fake tranendal al ingezet en dan krijg je een trui :D (waar overigens niks mis mee is maar heb het over het contrast)

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Alles gelezen en dacht het zelfde als meer mensen blijkbaar.
    En ook ik dacht daar gaan we weer.

T.s en hoe is het afgelopen?? Daar zijn we nu wel benieuwd naar?

Daar bij er viel mij iets op in het eerste berichtje.

Van over na de bevalling liever de aanzoek! En nu ik een kind krijg van hem nu in eens wel trouwen en dat stoort mij.

Die jongen is er een uit duizende en jij behandeld hem zo!!

Eerst over erkennen en die achternaam. Hij moest eerst je dochter erkennen en ze moesten jou achternaam dragen toen verbaast zijn dat je vriend toch liever ook zijn achternaam gaf ect ect.

En nu die vraag of hij met je wilt trouwen( als dat de vraag zou zijn) en meteen lees ik weer die zin van erkennen achternaam ect ect

Misschien ben ik de enige die het opvalt maar het valt mij op.

Ik hoop dat je erg lief gedaan hebt toen hij je gister ten huwelijk vroeg( als het gebeurt is ) en je hem in zijn waarden hebt gelaten en niet hebt gezegt ik had zo me vermoedens ect en dat je spontaan antwoorden i hope so.

Succes verder.

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

primal@ ik denk eigenlijk precies hetzelfde hoor, ik ben 4 topics geleden al gestopt haar serieus te nemen. maar zoiets is natuurlijk niet echt netjes om hardop te zeggen. ik heb soms best te doen met die kerel eigenlijk. de topics verlopen ook allemaal volgens hetzelfde stamien.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

En jij schaamt je over je uitspatting tegen je vriend dat hij niet meer mag drinken? Ik zou me als ik jou was kapot schamen over mijn gedrag hierin! Je hebt gewoon vervelend zitten vissen en hem niet zijn eigen ding laten doen. Als hij een uur eerder weggaat naar de stad dan nodig is dat toch lekker zijn probleem! Daar ga je toch niet voor bellen?

Ik denk dat jij heeeeel erg blij mag zijn dat je vriend zoveel moeite doet voor je en dat je echt je zeurmodus een keertje uit moet doen.

7. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    sorry hoor

maar ben het met 078mama eens:D
    wees blij als je ''vermoedens'' kloppen dat hij je gaat vragen.
    zouden veel vrouwen willen hoor!!!

8. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

pfff jeetje zeg ... jij ben ook niet snel tevrede met iets geloof ik he!
    lijkt wel alsof jij altijd iets zoekt waardoor je iets leuk in een zeikverhaal kan veranderen! pfff als ik jou vriend had geweest had ik die ring terug gebracht en wat leuks voor mezelf gaan kopen aangezien het zo lijkt alsof toch niks goed is in jou ogen!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dames iedereen mag een eigen mening hebben... maar zo praten in iemands eigen topic vind ik best een beetje ver gaan.

Ik ga hem daarom ook op slot zetten.

Deel Deze Pagina