Track&Trace doet t niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoiled, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik heb afgelopen week iets opgestuurd, nu ik wil kijken hoe het met de zending is, krijg ik steeds opnieuw te zien dat het nummer niet klopt. Heb ook de postcode erbij toegevoegd, maar helaas zonder resultaat.

Betekent dit dat ik mijn pakketje kwijt ben?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Voor zover ik weet moet je ook iets van "3SWN"of "2SWN" voor de code intikken.... maar dat kan ook zijn dat wij (via mn werk) dat moeten doen omdat het zakelijk is.

Maar in principe ben je je pakketje niet kwijt hoor. Ik bedoel je hebt die code toch gehad van de postmedewerker. Desnoods ga je er even mee naar het postkantoor/agentschap waar je het pakketje hebt afgegeven. En laat je het daar even checken.

En desnoods de persoon even een berichtje sturen of het pakketje goed is aangekomen en of alles naar wens is? Gewoon even doen alsof je neus bloedt :p Wanneer dan de reactie is dat het er nog niet is, dan scan je het track&trace-papiertje even en stuur/mail je dat naar de ontvanger.

3. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Heb gelezen dat het wel vaker voorkomt, heb idd het briefje nog liggen...ga zo ff langs het postkantoor.

Haha, ik kreeg zelf een mail dat het nog niet binnen was. Ik heb gemaild en ze wachten het nog even af.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    En.... wat zeiden ze op het postkantoor?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Wanneer heb je het versturd. Ik heb op de afdeling gewerkt van toen pakketservice. Ik weet ongeveer wel hoe het kan gaan.

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    of de postagentschap heeft em niet goed ingescand, dan issie ook niet te traceren

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    heb je m in t weekend verstuurd ?
    Ik had pas geleden ook iets via MP gekocht en die code deed het ook (nog) niet op tracktrace omdat in t weekend geen pakketten verwerkt worden .

8. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Heb nog geen tijd gehad om langs het postkantoor te gaan, maar dat is gelukkig ook niet nodig geweest. Kreeg vandaag een mail dat het pakketje was binnengekomen : )
    Bedankt voor het meedenken!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    track en trace doet het jammer genoeg niet altijd

Deel Deze Pagina