aap kwijt :-(

Discussie in 'De lounge' gestart door loopy, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    O wat lief alle hulp zeg! Ben blij voor je dat je inmiddels een nieuwe hebt!
    Ik weet hoe belangrijk zo'nbeest kan zijn voor je kind. Mn zoontje is ook helemaal verslaafd aan zn knuffel. We hebben 2 reserves die we regelmatig omwisselen zodat ze gelijkmatig slijten en een beetje hetzelfde ruiken ;)

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    van de allerbelangrijkste knuffel van Rens, de heilige koe, is geen tweede meer verkrijgbaar. die gaat alleen mee met zo'n speen-koord en een dikke veiligheidsspeld eraan! Maar sinds hij Aap kreeg, waren die twee goed uitwisselbaar. tijdens het duimen frummelt hij met de staartjes tussen de vingers...

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Graag gedaan hoor en hij ligt inmiddels in de brievenbus. ik hoop altijd maar laat mensen mij ook helpen als het nodig is. Veel succes er mee!

4. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat er een aapje onderweg is. Ik ga morgen weer naar het stadshart en zal mijn ogen even open houden.

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Dankzij Mol81 heeft Rens weer heerlijk op schoot kunnen tutten en frunniken! Wij zijn helemaal blij!!! :D:D:D
    deze foto is van een uurtje geleden

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    *smelt*

Wat fijn voor het mannetje!

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb van de week ook door een forum lid een knuffel toegezonden gekregen. Zo lief ... en nu gelukkig een reserve.

Mijn neefje is ooit zijn knuffel in spanje op vakantie verloren. Wij meteen na aankomst gebeld met de hostes en zij meteen actie genomen naar het hotel toe. Bleek dat ze hem hadden gevonden. Na een paar dagen was hij gearriveerd op het postkantoor en wat bleek ze hadden hem in een heel leuk koffertje gedaan met een briefje er bij dat hij nog lekker vakantie had gevierd maar dat hij mijn neefje nu wel miste en dus daarom terug was gekomen.
    Dat was toen zo leuk gedaan en dat stond nog steeds in mijn geheugen gegrift toen mijn zoontje een lievelings knuff kreeg!

8. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ohh wat fijn dat hij weer een nieuw apenvriendje heeft!

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Prachtig om te zien. Veel plezier er mee!

10. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Deel Deze Pagina