Ik ben dus druk bezig met een huisje voor mezelf en me kids. Nu had ik een huisje gezien waar ik per direct wel in kan maar........nu zie ik ineens dat 2 huizen ernaast te koop staan. Ik vraag me af waarom gaat iedereen daar weg? Ik wou het huisje eerst wel hebben maar nu vraag ik me af of ik er wel goed aan doe om dat huisje te kiezen.....Zou er wat achter zitten? En zou je daar ook achter kunnen komen? Vind het wel raar dat 6 en 8 te koop staan en 4 te huur.....
Wij hadden dat hier ook in de straat, drie huizen naast elkaar te koop, want de toekomstige kopers niet weten is dat dat een familie was .. In huis 1 woonde opa en oma, huis twee de zoon met gezin, en in de andere de andere zoon met gezin. Omdat de ene ging verhuizen wilde de andere dat ook.. Ik zou dus gewoon even vragen wat de reden hier van is. vragen staat vrij toch ?
mischien is het te duur geworden ofzo? ik zou ook even in de omgeving vragen. heb ik niet gedaan voor ik ging verhuizen en zit ik in een hele slechte buurt
het rare is de een is 80.000 en de ander 105.000. Goed de een is een hoekwoning maar zit daar zoveel verschil in? Hm morgen maar eens even een kijkje gaan nemen en vragen (als ik het lef heb tenminste!)
een hoekwoning heeft vaak wat meer grond, daar kan het verschil in zitten, maar er kan ook natuurlijk het een ander zijn verbouwd waardoor de waarde van het ene huis hoger ligt dan het ander
ze zien er beide mooi uit van binnen heb de foto's gezien. Maar ik zal morgen eens even een kijkje gaan nemen! Ben blij dat ik op google na fotos van binnen zocht, voor ik een verkeerde beslissing neem!
Ff oftopic maar 80.000 en 105.000 euro jemig wat een verschil met wat ik hier betaal. Pas een hoekwoning gekocht voor 275.000 euro (vraagprijs 312.000). En dan moet er nog het een en ander aan geklust worden. Waar woon jij dat die huizen zo goedkoop zijn?
Kan ook zijn dat een deel van de huizen voormalig verhuur zijn en dat ze dan nu in de verkoop komen. Dat verklaart ook voor een deel het feit dat ze zo "goedkoop" zijn. Een woningcoöperatie mag voormalige verhuurhuizen tegen een gereduceerd tarief verkopen. Enne.... TS woont in het hoge noorden.... dat verklaart ook een deel van het prijsverschil maar idd gewoon even navraag doen, en daarop je beslissing baseren.
wat dan? woont ie daar toevallig? het gaat niet om het dorp waar ik weg kom maar het dorp ernaast haha...
maar die huizen die verkocht worden zijn niet meer van de woningbouw maar van mensen zelf....alleen het huurhuis wat ik dus wel zou willen is huur, de rest op het rijtje weet ik eigenlijk niet....
Okay, ja dan weet ik het ook even niet meer. Maar vanwege de prijzen die je noemde dacht ik daar als eerste aan nl. Kan best zijn dat er doodnormale redenen voor de verkoop zijn hoor, er hoeft lang niet altijd iets aan de hand te zijn. Maar navraag doen is altijd handig,
Ja dat snap ik haha, dat dacht ik eerst ook al. Maar dit zijn mensen die het huis zelf te koop hebben... Maar ik zal morgen eens kijken en vragen ben wel nieuwsgierig want anders zoek ik liever even verder.....
Kan best hoor..In onze straat stonden huizen van 182.000, 199.000, 175.000 en 219.000. Ons huis was 182.500 en een ander huis in de straat 219.000 met kleinere tuin.Waarom? geen idee.