Nu de koude wintermaanden steeds dichterbij komen, ben ik aan het rondijken naar een voetenzakje voor de kinderwagen. Wij hebben de Stokke Xplory. De voetenzak die daar bijhoort vind ik wel heel erg duur als je hem nieuw koopt. Een ander voetenzak lijkt me ook niet zo geschikt voor de Stokke Xplory. Dus twijfel nu wat ik moet doen. Wie heeft hier ook een Stokke Xplory en wat hebben jullie voor de koude maanden? Is een voetenzak echt nodig of is lekker dikke jas en warme deken ook voldoende?
Wij hebben hem gekocht van stokke zelf idd omdat andere niet paste. Hebben hem alleen maar 1 winter gebruikt. Mijn zoontje is van januari dus 1e winter niet gebruikt maar toen hij dus bijna 1 jaar was wel maar met 2 paste hij er niet meer in. Dus best wel duur idd voor die korte tijd maar had hem echt niet willen missen!!
Wij hebben hem ook van stokke, maar nauwelijks gebruikt bij de eerste. Ons knulletje is ook van eind Jan dus pas de winter daarna gebruikt. Hij was alleen veel te warm voor hem, zweette zo ontzettend dat ik uiteindelijk in een winkel z'n broek en sokken heb uitgetrokken zodat hij weer een beetje kon afkoelen. Heb daarom zo'n lekker skipak gekocht, dat ademde denk ik beter en hij kon zijn warmte beter kwijt. De volgende komt in november, dus wellicht gebruik ik hem nu wel meer!
Wij hebben hem er meteen bij gekocht en ik vind hem geweldig! Oudste dochter heeft er 2 winters heerlijk in gezeten en deze winter is onze jongste spruit aan de beurt. Zou hem niet willen missen!! Iets anders is door de stang niet echt mogelijk, maar wel als je het zitgedeelte van je af zet (maar dat moet je willen, ik vind dat ongezellig).