verjaardag 2e kindje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miijmiij, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miijmiij

miijmiij Lid

16 nov 2009
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi

me dochtertje word dinsdag 1 jaar. verjaardag houden we klein (jammer Genoeg). nou hebben we echt veel speelgoed (Pff) maar toch wil je je andere dochtertje ook speelgoed geven maar weet niet wat:$. wat is nou echt leuk om aan een 1 jarige te geven. we hebben heel veel speelgoed met geluid en lichtjes en dat wil ik dus niet geven.

weten jullie misschien iets wat we kunnen kopen?

dankje alvast voor het meedenken.

gr miij

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Charlotte heeft dinsdag van playskool een nijlpaard gekregen met een soort noppenblokken, ze is er helemaal weg van en sleept er de hele dag mee. Verder is ook een houten trek-eend (aan touwtje, zegt kwaakkwaak als je ermee loopt) favoriet en de houten woezel-en-pip ronde vormentoren. Ook heeft ze voor komende zomer een schommel gekregen. Misschien heb je nu enig idee? Succes en fijne dag alvast.

3. miijmiij

miijmiij Lid

16 nov 2009
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi,

bedankt voor de reactie,

ik had een vraagje die playskool nijlpaard waar kan je die kopen?

die is wel heel erg leuk

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Met de verjaardag van Maud hebben we een klein glijbaantje gekregen (groot succes!), zo'n houten kralenbaan en nu begint ze de houten puzzels heel leuk te vinden.

Wat wij ook hebben gedaan, is van het geld dat ze heeft gekregen een tafeltje en 2 stoeltjes gekocht bij de ikea.Altijd handig en is tenminste geen speelgoed, want daar staat het hele huis al vol mee....

O en het grootste succes is toch echt wel haar pannensetje!

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    van dat badschuimverf, ook grooooot succes bij de kleintjes:D

6. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Een hobbelpaard? Ik vind die van rockabye helemaal geweldig. Ons meisje krijgt de kikker voor haar 1e verjaardag.
    Volgende week is er geloof ik bij de lidl een ballenbak/ tent in de aanbieding...misschien een idee?

7. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ik heb trouwens voor mn nichtje dr 1e verjaardag toen een echte roze meisjesquad gekocht zon electrische, ze vind dat ding nu nog geweldig (is nu 3), maar zijn wel prijzig.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris kreeg toen voor zijn 1e verjaardag een politiemotor. Toen moest hij al onwijs lachen ermee, maar was natuurlijk veel te gevaarlijk, want hij wist niet hoe te sturen al helemaal niet hoe te stoppen, dus dat was 1 botseffect... Nu is het idd heel leuk, maar toen nog niet zo'n succes ;)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zandbak?
    Alleen kan ze er nog niet gelijk mee spelen...

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb voor de dochter van mijn vriendin destijds een kegelsetje van woezel en pip gegeven. kon ze ook heel goed samen met haar grotere broer mee spelen. en de prijs was ook nog leuk

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik heb via een bepaalde veilingsite ook een quat gewonnen, normaal in de winkel bijna 300 euro en wij hadden hem voor 60 euro ofzo... jamie vind hem heeeeelemaal het einde! in het begin vond hij het eng maar nu zit hij er een heel dag in: brrrrrrr :D

ook zijn zandbak vind hij super! alleen is het nu geen weer om buiten te spelen dus daar heb je waarschijnlijk niet veel aan

zijn hobbelpaard heeft hij een tijdje leuk gevonden, nu niet zo meer :) nu is hij echt druk bezig met zijn blokjes enzo

Deel Deze Pagina