vanavond komt het weer, nu vraag ik me af waar het vanavond over gaat? Want word alleen gezegd wat heel nederland zal schokken! Krijgen we weer schiphol te zien of iets anders? want dacht ook iets te horen over vuurwerk of iets... En ben erg nieuwsgierig. Kan er natuurlijk ook naast zitten maar wie weet het?
En dat is het dus blijkbaar niet Hij kwam vrij gemakkelijk binnen op Schiphol Oost met een nagemaakte KLM-pas en na de reclame gaat hij kijken of hij bij het regeringsvliegtuig kan komen.
nou hij is bij het vliegtuig tjee zo zie je maar weer he en maar zeggen dat het nu zo goed beveiligt is yeah sure
Ik zit echt met verbaasing te kijken. hij staat gewoon bij het vliegtuig van het konings huis. Met een zelf gemaakt pasje
best bizar het laatste half uur ben ik in slaap gevallen, maar echt het zal maar een terrorist of een gek zijn geweest ECHT met een bom. Dag dag vliegtuigje dan, best bizar allemaal zeg.
het is gewoon niet normaal meer wie weet welke gek er straks naar binnen gaat en ...... en de baas van schiphol maar roepen dat het heel goed zit met de beveiliging...
In een reactie heeft Schiphol gezegd dat Oost een bedrijventerrein is en dat daarom de beveiliging daar minder streng is. De vliegtuigen die van Oost naar Centrum taxiën zouden voordat ze op Centrum komen nog een keer worden gecontroleerd. Dat hopen we dan maar.
wat een beleid ook he, owee als je met een nagelschaartje het vliegtuig in stapt.. nee dat is natuurlijk uit de boze. een valse pas is daarintegen geen probleem 8)
In 2004 ben ik trouwens wel aan boord van het vliegtuig gekomen met een nagelschaartje vanuit Schiphol; niet opzettelijk overigens, ik was het gewoon vergeten en had mijn weekendtas als handbagage meegenomen. Toen ik terugvloog vanuit London Luton werd het schaartje wel uit mijn handbagage gehaald.
Mijn vader had zelfs een zakmesje in zijn tasje (zit er altijd in, oude man, vergeet zulke dingen). Maar gewoon het vliegtuig in gekomen.
ach sorry maar waarom is het vliegtuig van het koningshuis zo belangrijk? ik vind alles even belangrijk,zowel burgers als de mensen die met het regering vliegtuig gaan. werd een beetje moe van de hele tijd HET vliegtuig van het Koningshuis! boeiend!
Mijn broertje is piloot en neem maar aan dat vliegtuigen echt wel goed worden nagekeken voordat ze de lucht in gaan. Paniekvoetbal.
Die hele undercover in Nederland vindt ik paniekvoetbal. Erger me dood aan het programma, 100x wordt hetzelfde gezegt en daarna wordt alles nog even breed uitgemeten in hart van Nederland. Ik denk dat overal waar mensen werken....fouten zullen worden gemaakt.