aapies babyslofjes welke maat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chilleke, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi,

Ik heb net deze slofjes gezien, en ik vind ze zooooo schattig :D
    Leren babyslofjes | Babyschoenen

Nou heb ik net met een meetlint geprobeerd de voeten van Gijs op te meten en kwam al op 10 cm uit (grote voetjes haha) maar welke maat zal ik nou nemen. Wil ze voor in de herfst/winter gaan gebruiken. Maar geen idee hoe hard voetjes groeien en hoe deze slofjes vallen. Zat zelf aan 11,5 cm te denken als maat.

Iemand ervaring met deze slofjes?

Bedankt alvast

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Kan je vraag niet beantwoorden maar moest wel lachen..... 10 cm al!!
    Dat had Lotte pas ook en die is nu 1;4 jaar oud, hahaha (ik heb ook maar maat 36). Lotte heeft nu schoenmaat 18 trouwens. Jou kindje 17 denk ik. Dus daar kun je ook nog naar kijken als je meer slofjes aan het neuzen bent.

Doei!

3. zolief

zolief Niet meer actief

Ik heb ervaring met deze slofjes! Ik denk dat je het beste maatje S kan bestellen. Mijn dochter is 1 en heeft nog steeds maatje S.

Trouwens, op de site adviseren ze een paar millimeter bij de opgemeten voetmaat op te tellen, maar als ik dat had gedaan had ze haar slofjes nu nog niet aangepast, ik persoonlijk vind dit dus een beetje overdreven.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Voor degene die ervaring hebben met deze slofjes. Blijven ze goed zitten ? Of trappen ze ze makkelijk uit ?

5. zolief

zolief Niet meer actief

Hier blijven ze goed zitten! Maar ik heb het ballerina model..

Deel Deze Pagina