Hoi! Vraagje; wie heeft van pampers een witte (met pampers reclame erop) box ontvangen voor de billendoeken in bijv. de blije doos??? Ik niet; en dat vind ik nu reuze jammer. Was zo ongeveer het enige waarop ik had gehoopt wat betreft de blije doos. Ben benieuwd of hij er bij anderen wel in zat. En dan tweede brutale vraag erachteraan; wie doet er niks mee en wil hem aan mij geven (+ woont ergens tussen Den Bosch en Eindhoven)?? Groetjes!!!
Bij mij zat hij erin, woon in Amsterdam dus schiet niet echt op voor je. Kan me van mn dochter herinneren dat ie ook nog in een andere doos zat destijds maar weet niet meer in welke...
ik heb de doos toevallig 2 keer gehad. De doos met stempel 21juli zat de pampers bewaardoos wel in. Met reisverpakking doekjes en 16 luiers. (en nog vanalles) De doos met stempel 9aug, zat t niet in, maar 8 luiers, een reisverpakking doekjes dat samen in een mini stoffen tasje van pampers.
Hahahaha... dank voor jullie reacties; net als met de etos doos heb ik dus nu weer pech, haha. Maar wie weet woont er wel iemand in de buurt En kan Pampers ook eens een mailtje sturen, wie weet willen ze er wel eentje opsturen...
Ik had hem er wel in zitten en doe er niks mee. Ik gebruik die gele, uit een andere doos Ik woon in Oss, mijn vader in St Michielsgestel en vriend studeert in Eindhoven. Moet kunnen toch? Stuur maar even een pb'tje als je hem wil hebben.
Heb je er ondertussen al een. Volgens mij als ik hier graaf kan ik hem ook nog wel terug vinden. Hoor het wel!!
Hi, Ja dat gaat zeker goedkomen. Stuur je morgen pb; moet nu even Lotte gaan troosten Ennuh; ik heb nog wel een gele in de aanbieding als je wil (krijg je nu trouwens ook niet meer, heb ik nog van vorige zwangerschap). Groetjes en bedankt voor je bericht!
Als ik het dus goed begrijp krijg je nu beide niet meer. Wat jammer (had juist bedacht dat ik er dan mooi 1 bij oma neer kon zetten). Is de etos doos verder nog wel leuk, of is het allemaal minder geworden?
oh wat jammer dat die er niet meer in zit...hier bijna 3 jaar terug eentje gekregen in de blije doos en gebruik hem nog steeds! Dus sorry, kan je er niet aan helpen want hij word dagelijks gebruikt hier
ik heb ze gekocht bij de op=op voordeelwinkel ps hier een suf stoffen tasje van pampers, vond de doos zo erg tegenvallen in vergelijking met 4jaar geleden...maar goed een gegeven paard niet in de bek kijken hè...
Wat een moeite voor een billen-doekjes-doos Ik heb er een van de Etos (doekjes incl. doos), kost bijna niks. Is licht blauw maar kan toch ook voor meisje vind ik. De stickers die erop zitten zijn echt super makkelijk te verwijderen en daarna kun je hem zelf eventueel oppimpen met stickers of glitters ed Aanrader!!