Welke vinden jullie het mooiste? En welke hebben jullie eventueel? http://www.engeltjesendraken.nl/winkel/voor-wat-licht-in-de-duisternis-hanglampen-c-22_23/hanglamp-chandelier-pink-p-2307 Hanglamp May flower pink : - Engeltjes & Draken - kinderwinkel - kinderkamer - decoratie
de tweede dus!! ik wou hem eerst ook bestellen maar omdat ik echt geen idee had hoe die er in het echt uit zou zien, durfde ik het niet aan. (ben nu superblij met m'n witte kroonluchter en 5 verschillende lampjes!)
leuke lampen! als ik moes kiezen zou ik ook voor 2 gaan maar heb zelf een lamp gezien die ik nog leuiker zou vinden indiens rose van toepassing is maar das ergens anders en staat niet op internet volgens mij..
de tweede!!!! ik wil hem ik wil hem ik wil hem en misschien de eerste voor mijn andere twee meiden zoooooooooo leuk!!!!!!
hier sluit ik me bij aan - ik ga even die 2e nog eens bekijken (voor prijs etc hihi) . ---> hij is echt leuk... en ook leuk: M'n man is het daar mee eens hihi... Alleen jammer dat hij niet op voorraad is .
De tweede. Hetzelfde systeem hebben ze ook bij de habitat maar dan koper, goud of zilver kleur dis kun je zelf nog vouwen. Wij hebben de koper kleur op de kinderkamer gewikkeld om een voetje van de IKEA. Heel erg leuk sfeer ligt.
Ik vind ze allebei heel erg leuk, maar ik houd zelf nogal van glimmers, glitters en bling-bling, dus ik ga voor de 1e lamp. Ik heb zelf als lamp boven de eettafel een beetje een zelfde soort lamp: Bekijk bijlage 88041