Baby 16 maanden, wat moet hij 's nachts aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Florien80, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florien80

Florien80 Lid

10 nov 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is 16 maanden en ik vind het lastig wat hij s nachts aan moet. 's Avonds heeft hij het vaak aan het begin nog best warm dus draagt hij een romper met korte mouw, een pyjama en een slaapzak 1.0 tog zonder mouwen. Dit lijkt dan voor de avond en begin vd nacht goed, maar hij wordt vaak wakker en vraag me af of hij het niet fris heeft. 's Ochtends rond vijf uur wordt hij ook vaak wakker en voelt dan wel frisjes aan.

Op zijn kamer is het rond de 20 graden.

Is hij warm genoeg gekleed?

Een dekentje is geen optie bij hem, want hij draait zijn hele bed door.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als hij in de ochtend wat koud aanvoelt denk ik dat je toch iets warmer moet gaan aankleden voor de nacht.

Misschien helpt een romper met lange mouwen. Een lekkere warme pyjama. En een iets dikkere slaapzak. Deze heb je ook met en zonder mouwen. Of die met mouwen die je er af kunt halen. Ook ideaal als het buiten echt koud is.

3. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Hier een zoontje van 7 maanden die draagt op dit moment een romper zonder mouw een pyjama en een herfst slaapzak met lange mouwen (grijs witte van puckabag) doe ik dit niet voelt hij s'nachts erg koud. Misschien een slaapzak met lange mouw toch proberen?

4. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Mijn dochter heeft nu inderdaad in de nacht ook haar puckabag herfstslaapzak aan, met daaronder een romper korte mouw en een pyama korte mouw/korte broek. Aan het begin van de avond gaat het idd nog wel, maar in de nacht vind ik het echt koud worden.
    Overdag heeft ze met haar slaapje nog wel de zomerslaapzak aan, maar ook met lange mouw.

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    je kan altijd proberen wat dikker te kleden.
    Aan ons heb je niks. hier slaapt ze nog steeds alleen in dr romper en dr zomerslaapzak met lange mouwen van de hema :)

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Hier nu een romper,pyama broek+ shirt en een slaapzak aan.
    Kachel staat wel aan snachts (zonder is het echt te koud, warmer kleden doen we als het nog kouder word. Wonen in een koud tochtig huis helaas)

Deel Deze Pagina