staan met slaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joel, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    t zegt t al.l die kleine van ons gaat staan in bed of zitten met slaapzak en dan begint hij weer te jengelen omdat ij niet verder kan maar hij moet gewoon gaan slapen. wie weet er iets op. slaapzak had ik ook onder matras gedaan maar mag officieel weer niet maar krijgt hij ook voor elkaar om los te krijgen. wie heeft er ervaring mee en wat doenjullie.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza gaat hier op haar knietjes in bed liggen. Weet niet hoe oud de jouwe is, maar ik leg haar gewoon steeds terug, net zo lang tot ze gaat slapen. Zit weinig anders op, vrees ik :(
    Overigens alleen als ze dus huilt: als ze speelt, heb ik zoiets van: die wordt vanzelf een keertje moe...

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hier ook laten gaan en alleen kijken als ie echt ging (door)huilen. Over het algemeen ging Thijmen ook wel weer zelf liggen, maar ik begrijp dat jou kindje dat nog niet kan?

Thijmen kan nu alles in zijn slaapzak :) Zelfs lopen...

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hier ging mijn zoontje ook staan toen hij in de gaten kreeg hoe dat ging en ging dan huilen. Ik legde hem elke keer weer neer, maar even later stond hij weer ;)

Op een gegeven moment dacht ik: je speelt een spelletje met mij mannetje ;)

heb hem toen even laten huilen en toen hij erachter kwam dat ik niet zomaar terugkwam ging hij zelf liggen ;)

5. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier heb ik op dit moment hetzelfde probleem. Iris gaat zitten (en soms staan) in bed en begint dan vaak te jengelen.
    Als ik haar weer neerleg, wordt het echt een drama. Ze draait zich dan gelijk weer op haar buik en gaat dan zitten.
    Hoe vaker ik haar terugleg, hoe groter het drama......

Ik probeer nu zo min mogelijk terug te gaan, alleen als ze echt huilt (niet bij jengelen). Soms valt ze dan in slaap, maar vaak ook niet......echt heel vermoeiend!
    Ik weet ook niet zo goed hoe ik er verder mee om moet gaan, voorheen had ze eigenlijk weinig problemen met inslapen. Ik hoop maar dat het een fase is.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben het ook een poosje gehad. Wij gingen dan elke 10a15 minuten terug (beetje afhankelijk van vrolijk/huilend kind). Binnen een weekje had hij wel door dat hij moest blijven liggen om lekker te kunnen slapen..

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tja, terugleggen heeft niet zo veel zin hebben wij gemerkt. Dus op den duur trokken wij de deur maar achter ons dicht en lieten haar even brullen. Nu ze wat groter is wat langer dan toen ze kleiner was. En na 2 weekjes ging ze zelf weer liggen. Ze lag er dan vaak bij alsof ze omgevallen was van de vermoeidheid, maar het leek de enige manier om het haar te leren. Maar het is wel moeilijk inderdaad.

8. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha ok ja is de laatste week en hij is 9 en halve maand maar ik ga ook alleen als hij huilt en huilt nooit echt eigenlijk maar wel vervelend voor hem maar ja zal wel geod komen bedankt

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee stond ook altijd met dr slaapzakje aan , ze ging van zelf weer liggen en dan slapen op den duur.
    maar met dit weer heeft ziet eens meer een slaapzak aan , veelste warm voor dr.

Deel Deze Pagina