vanmiddag naar de mac geweest,rayan keek ons super zielig aan en was alsmaar aan het mopperen. we hebben daar de frietjes zitten te ontleden zodat hij de binnenkant kon eten.en het broodje van de hamburger heeft ie op en daarna een slok sinas.toen nog twee danoontjes in die knijpzakjes. hij vond het super
Is hij daar niet een beetje jong voor?! Sorry, maar ik kan me er helemaal niets bij voorstellen dat je zo'n jong kindje al junkfood voert!
Sorry hoor maar het binnenste van een frietje is gewoon aardappel en een broodje blijft een broodje of je die nu bij de mac (zonder wat ertussen) of bij de bakker haalt en ook een danoontje blijft een danoontje. In mijn ogen blijft er dus heel weinig van het 'junkfood' over Kylian vond het toen ook altijd al leuk bij de mac, zat er dan heerlijk op een frietje te sabbelen en maar kijken naar de mensen want wat is er dan veel te zien. Tegenwoordig eet hij frietjes en kipnuggets met een beker fristi en een danoontje. Groetjes Anita
Ja, maar die aardappel blijft wel gefrituurd, waardoor het erg vet is, en sinas lijkt me ook niet echt geweldig met al dat suiker. Maar ja, jullie moeten het natuurlijk zelf weten. Ik denk niet dat ik mijn dochter gauw meeneem naar de Mac, want ik vind het zelf ook niet te eten.
er is wel een verschil van naar de mac gaan en naar de mac gaan. soms zie je kids al aan een kompleet menu zitten wat papa en maam dan zo leuk vinden op de foto terwijl het kind pas een week aan een potje zit bij weizen van. En heel af en toe naar de mac gaan is ook weer anders dan dagelijks. Ik zal je zeggen ik ben stinkend jaloers hoor als ik bij de mac zit en daar kindjes heerlijk zie eten van hun fast food hoe jong ze ook zijn Daan zal het nooit mogen eten niet dat het een gebrek is van opvoeding maar ieder kind vind het prachtig
Ik denk dat het meeste vet aan de buitenkant van het frietjes zit en niet in het binnenste. Het frietje wordt in 180 graden vet gedumpt en schroeit meteen dicht dus het vet komt niet echt in het binnenste terecht volgens mij. En een klein beetje vet kan heus geen kwaad hoor, sterker nog pas toen Kylian wat extra vet kreeg kon hij pas goed poepen, daarvoor had hij altijd last. En van een keertje een slokje sinas (met suiker) zal de kleine ook niet slechter worden (hooguit tijdelijk wat actiever ) Daarbij is het ieder zijn eigen keuze wat hij zijn/haar kind te eten geeft. Mijns inziens schrijft de ts gewoon een stukje om te vertellen dat ze het zo gezellig hebben gehad bij de mac. Groetjes Anita
Je hebt ook gelijk (al zou ik het zelf niet doen). Ben blij dat ze er in ieder geval plezier aan hebben gehad
gezellig al lekker aan de happy meal vind alleen dat ze zoveel zout op de frietjes gooien, tenminste heir altijd wel als we wel is naar de mac gaan. keek Rayan niet vreemd bij een slokje sinas? nou is het bij de mac meer water met een smaakje ,is al anders dan sinas uit een fles.
ik vind het ook jong voor , zou mij zoon ook niet snel meenemen daar , maar als hij zo van genoten heeft prima hoor , bedoel je gaat je baby niet elke week naar mc meenemen neem ik aan ,zo af en toe is toch niet erg
Nou idd, heeerlijk dat je zoontje "mee uit eten" kan toch? Wij nemen hem ook wel eens mee, maar hij krijgt dan niets. Ik vind Nathan dus nog wel te jong om dat soort dingen te eten (hij ondekt net de groetens) Maar goed, dat is ieder zijn eigen opvoeding. Maar ik vind ook dat het super leuk is! De MacDonalds is natuurlijk ideaal om lekker met je kindje te gaan eten, want helaas ga je niet zo snel met je kindje in een restaurant zitten.
Mijn zoontje kreeg op vakantie ook gewoon een zoutloos frietje in het restaurant en dat vond hij heerlijk. Ik vind dat dit gewoon moet kunnen als het maar niet elke dag is.
@astrid, ik doe dat dus wel! ik zoek een restaurant uit dat ook geschikt is voor kinderen, er zijn tegenwoordig zat family restaurants (dus geen fast food ketens) en de meeste zijn op zijn minst aangepast en bovendien heb ik schijt en mijn kinderen gedragen zich gelukkig wel redelijk (in het openbaar dan ). Wij eten trouwens ook graag bij subway of v&d, stuk gezonder en net zo leuk.
Wij zijn ook wel van plan om dan naar een familierestaurant te gaan, maar ik vind het toch wat anders met een babytje van 6 maanden. Je zit nog zo met tijden etc. En helaas kan ik niet voorspellen wanneer hij gaat huilen, en op 1 of andere manier voel ik me dan toch wat opgelaten....