Iedereen heeft zo zijn of haar dromen in het leven. Voor de 1 is het een wereldreis en voor de ander die ene droomauto. Zoveel mensen, zoveel dromen. Ik ben daar geen uitzondering in natuurlijk. Ook ik heb een bucketlist voor mezelf en daar heb ik al enkele dingen van af kunnen vinken. Maar er zijn uiteraard nog zeker dingen op het lijstje niet afgevinkt. Het zijn alleen dingen waar ik het gevoel bij heb dat dit slechts dromen zullen blijven. Zo wil ik al jaren een eigen onderneming starten maar lijkt het nooit het juiste moment. Ik zie vaak mensen die een droom hebben en hier vol voor gaan ook al is de timing niet juist of de uitkomst onzeker. Stiekem ben ik hier best jaloers op, zo zou ik ook graag zijn! Nu ben ik benieuwd of jullie een bucketlist hebben en zo ja, hoe zorg jij ervoor dat je deze dromen waarmaakt of waar kunt maken?
Ik heb/had een bucketlist. Ik wilde voor mijn dertigste een aantal dingen gedaan hebben, zoals een huis bouwen (gelukt), een leuke vaste baan vinden die echt bij me past zodat ik met plezier naar mijn werk ga (niet gelukt) en ik wilde de piramides in Egypte zien (niet gelukt, de Arabische lente gooide roet in het eten). Dingen die niet gelukt zijn blijven wel staan maar nu is geld vaak een probleem. 😕 Met stip bovenaan: een vakantiehuisje in Griekenland. Dream on!
Soms is het ook fijn om lekker te dromen toch, nooit stoppen met dromen!!!!...zou ook graag een jaar de wereld over reizen...of emigreren naar een ander land...ik zou heel graag nog willen afvallen, tot een gezonde bmi(ben nu zwanger dus dat staat even stil)...maar, ik heb bijv. Wel voor mn 30ste kindjes, een prachtig huis, prima baan, lieve man, ben getrouwd, mooie plekken op de wereld gezien. Allemaal mooie bucketlist dingen. Als je iets ECHT graag wil komt het ooit wel!!!
Voor mezelf beginnen wilde ik ook altijd. Heb ik ook direct gedaan na mijn afstuderen! Heerlijk vind ik het, nog steeds na 7 jaar! Maar ik heb het zeker wel moeilijk gehad in de beginjaren. Verder wil ik heeeeeel graag eindelijk eens beginnen aan mijn kinderboeken. Ik heb allemaal los materiaal liggen, maar nog onsamenhangend nu. Maar dat is een droom die zeker gaat uitkomen! Misschien op korte termijn of over een paar jaar, dat weet ik nog niet. Verder zou ik graag een woonboerderij willen! Heerlijk lijkt me dat, met veel ruimte en appelbomen in de tuin! Ik weet niet of dit ooit gaat gebeuren. (ligt eraan of de kinderboeken goed verkopen, haha