hallo ik heb een vraag mijn zoon is 6 weken hij krijg 150 ml water / 5 schepjes nutrilon standaart en 2a 3 schepjes nutriton dat de voeding wat dikker is ander drink hij binnen 10 minuten de fle s leeg hij doet nu 25 minuten over de fles maar hij komt elke keer om de 3 uur soms 3 en half uur soms zit er 4 uur tussen de voedingen maar dat is zelden van het consultatie bureau mag hij maar 5 flessen maar dat red hij niet dit zijn de tijden waar op hij de fles krijg gisteren half 9 smorgens 150 ml half 12 150ml half 4 150 ml half 7 150ml half 11 180 ml half 3 150 ml 6uur 150 ml wij weten het nu even niet meer we krijgen de indruk dat hij honger heeft wat doen we nu verkeerd en is voeding voor hongerige baby mischien een optie groetjes wolliewobbel
Hallo, Ik denk dat het zeker een idee is om een voeding voor hongerige kindjes te gaan gebruiken. Je kindje krijgt nu wat te veel voeding. Tijdelijk is dat geen probleem hoor, maar wanneer dat een hele lange tijd zo blijft, dan wordt het wat belastend voor de niertjes van je kindje. Ik zou even overleggen met je consultatie bureau over de voedingswisseling. Groeten Eveline
hallo dank u wel voor uw snelle reacktie wij hebben gelijk vanmorgen vroeg het consultatie bureau gebeld en alles uitgelgd ze raden ook aan om over stappen naar nutrilon forte voor hongerige baby`s wij hebben direckt nutrilon forte gehaald ik laat weten hoe hij het doet of forte nogmaals dank je wel voor uw reacktie groetjes wolliewobbel