Help ebay paypal pfff

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gisteren wasbare luiers besteld, dacht dat die betaling zich zelf regelde.
    Krijg ik vanmorgen een mailtje van Ebay dat ik moet betalen, dus ik geld overgemaakt naar mijn PayPal account met ideal. Daarna uit gaan zoeken hoe ik die 40 euro dan bij diegene kreeg staat er dat mijn bank dat regelt :$ Nu staat er dus 40 euro op me rekening waar ik niks mee kan??

Snap er niks van haha

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Je krijgt toch een link om te betalen als je het artikel koopt op ebay? Ik zou even in je aankoop op ebay kijken of er ergens 'betalen' staat. Je kunt paypal trouwens ook linken aan je bankrekeningnummer en dan haalt paypal het zelf van je rekening af. Hoef je niet te storten.

3. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik weet alleen maar dat je in je paypal account je bankrekening eraan moet linken.

Probeer het anders met een creditcard, die kan je ook makkelijk linken in je paypal account. Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad, en bestel regelmatig wat op ebay.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het staat inmiddels weer op mijn eigen rekening.
    Heb mijn bankrekening volgens mij gekoppeld ja er staat nu ook de bank stort het van jou rekening naar PayPal en dan door naar die aankoop. Bij betaald staat er een zandlopertje dat het tot 31 juli kan duren pfff.
    Heb geen creditcard :(

Deel Deze Pagina