Sylvano krijgt al sinds 6 maanden fruitpotjes waar al melk doorheen zit (zegt de verpakking.) Hij krijgt elke keer na het avond eten volle yoghurt. Er zijn geen allergieen of iets in de familie. Nu wil hij zijn fles niet meer s'middags, kan ik al wat melk geven? Of moet ik echt wachten tot 12 maanden?
Ten eerste, wat erg van je kleintje, zo welkom, zo verdrietig! En qua melk, hier "mocht" ik met 11 maanden met melk starten. Geloof dat dit ook met 10 kan. Mijn dochter moet er niks van hebben, maar was ook niet heel erg van plan om structureel melk te geven dus vind het niet erg. Je kan het denk ik wel een keer proberen hoor.
Wat vreselijk voor jullie... heel veel sterkte. Over melk: als hij zijn fles niet meer zo graag lust, kan je best eens gewone melk proberen. Geef in het begin een beetje en kijk hoe hij erop reageert.
Allereerst heel veel sterkte.. Toen ie hier de ochtendfles niet meer wilde en alleen de avondfles nog over bleef ben ik begonnen met gewone melk bij zijn broodje, hij was toen 11 maanden.
Met 11,5 maand over gegaan op gewone melk (2 keer en alleen de avondfles nog nutrilon) en hij drinkt het erg goed (vind het heerlijk) en heeft nergens last van gehad. Ik heb de eerste dag half half gedaan en de 2e dag 2/3 gedaan waarvan de meeste gewone melk en op dag 3 alleen maar gewone melk gegeven. Ik warm het nog wel een klein beetje op (eigenlijk meer de kou eraf) en hij drinkt het prima.