hij krijgt nou 5 voedingen melk per dag 180/6. maar met dit warme weer wil ik hem afentoe water geven. maar als ik dat in zijn flessje geef dan verslikt hij zich alleen maar. en na een paar slokkjes wil hij niet meer omdat hij zich steeds verslikt. wat kan ik dan het beste doen, en mogen ze alleen nog maar voeding en water of mogen ze al een beetje roosvicee hebben. hoe deden jullie dat met een babytje van bijna 4 maanden. liefs diane
Op zich heeft je kindje voldoende aan 5x 200cc melk qua vocht. Wil je toch water bij geven, dan kun je eens proberen om het van een theelepeltje af te geven, dat gaat meestal beter dan uit de fles..Roosvicee of diksap zou ik persoonlijk nog niet doen, meestal geef je dat vanaf een maand of 6, maar hierover verschillen de meningen...
oke dank je wel moet het water dan ook zo warm zijn als zijn melk of mag dat gewoon koud water zijn. michien een hele stomme vraag maar vraag het toch maar. liefs diane
Heel koud water zou ik zelf niet doen. Beetje lauw. Geef je de melk met een M-speen? Dan zou je het water met een S-speen kunnen proberen. Dat doen wij altijd en bevalt heel goed. Geen verslikken meer.
Hallo, Ik geef Tamara nu 4 voedingen: 3 x 180 + 6 1 x 210 + 7 + nutrix. Tamara krijgt sinds ze 4 maanden is ook wat te drinken tussendoor. Eerst gaf ik haar om 14.00 wat te drinken, maar nu ook om 18.00 ivm warmte. Ik geef haar diksap, wel heel erg verdund met water...en ze vindt het heerlijk. Vooral nu het buiten zo warm is. Wat de vorige meiden ook al zeiden...geef niet te koud drinken, want dat is niet goed voor het kleine maagje. He succes he! Liefs Elly.
ik gebruik nou van die avent flessen ik kan idd met 1 gaatje proberen. ik heb ook al een andere fles geprobeert die van bibi dat is een 3 in een speen dan moet je de speen draaien maar zelfs met zijn voeding op 1 of 2 verslikt hij zich zelf dus die gebruik ik niet meer of ik doe michien iets verkeerts.
ik heb dan een bibi fles met zo een 1 2 3 speen er op en er zitten hand vaten aan maar vind het rot spenen ze trekken snel vacuum, en daar heb ik met de avent fles geen last van , maar uit een tuit beker kan ze nog niet drinken. idd niet te koud geven, Esmee had eergister ook iets te koude diksap ze had gelijk 3 diaree luiers, was de volgende dag gelukkig weer over
Jesse moet er niks van hebben geen water geen roosvicee geen fruitsap verdund met water.. ik doe nu ietsjes meer water in zijn fles bij de melk en verder niet een liter vocht is natuurlijk best veel voor zo'n kleintje