aardappelkroketjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ga ik zeker doen. Laatste vraagje: :oops: als jij het op 240 in de oven doet, hoe lang moeten ze er dan in?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Half uur zeker.

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Oké, bedankt!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Voor een lekker krokant laagje kun je ze nog even door paneermeel met ei rollen, :)

5. evepientje

14 apr 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    sorry hoor, maar zit vol verbazing deze vraag te lezen en vooral de voedingsadviezen over gezond eten....meiden we zijn niet ziek en gek. We mogen echt wel wat en je mag echt wel ff een keer negen maanden los gaan met wat ongezonde(re) dingen, als je OOK maar je fruit en vitamines eet. Je laat al genoeg en ga nou niet moeilijk doen over een extra patatje, tompouche of toastje....heerlijk genieten en als de kleine er is, sporten en voeden we het er gewoon weer af. Ik ben heerlijk aan het genieten van eten.......neem waar ik zin in heb, let ook op de gezonde dingen en ben in mijn ogen pas 15 kilo aangekomen, PAS omdat ik zo heerlijk aan het snaaien ben........:)

6. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Mee eens evepientje!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik geef je gelijk. Krijg er ook wel trek van.

Vind het grappig om te lezen welke dingen er allemaal langskomen waar je opeens zo'n zin in kan hebben hahaha :D

Geniet er gewoon lekker van.

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik maak ze ook altijd zelf, maar dan niet met een spuitzak. Als je gewoon minimale hoeveelheid melk gebruikt, zijn ze stevig genoeg om ze met je hand te vormen. Soms bak ik ze in zonnebloem of soja-olie.

Je kan ook groente mee pureren (lekker hoor)

Dus als je geen spuitzak hebt, kun je het alsnog maken.

Deel Deze Pagina