sorry hoor, maar zit vol verbazing deze vraag te lezen en vooral de voedingsadviezen over gezond eten....meiden we zijn niet ziek en gek. We mogen echt wel wat en je mag echt wel ff een keer negen maanden los gaan met wat ongezonde(re) dingen, als je OOK maar je fruit en vitamines eet. Je laat al genoeg en ga nou niet moeilijk doen over een extra patatje, tompouche of toastje....heerlijk genieten en als de kleine er is, sporten en voeden we het er gewoon weer af. Ik ben heerlijk aan het genieten van eten.......neem waar ik zin in heb, let ook op de gezonde dingen en ben in mijn ogen pas 15 kilo aangekomen, PAS omdat ik zo heerlijk aan het snaaien ben........
Ik geef je gelijk. Krijg er ook wel trek van. Vind het grappig om te lezen welke dingen er allemaal langskomen waar je opeens zo'n zin in kan hebben hahaha Geniet er gewoon lekker van.
Ik maak ze ook altijd zelf, maar dan niet met een spuitzak. Als je gewoon minimale hoeveelheid melk gebruikt, zijn ze stevig genoeg om ze met je hand te vormen. Soms bak ik ze in zonnebloem of soja-olie. Je kan ook groente mee pureren (lekker hoor) Dus als je geen spuitzak hebt, kun je het alsnog maken.