Hallo meiden, Hier in huis liggen overal laarzen, pumps, slippers.. Vooral voor de laarzen ben ik op zoek naar een handige opbergmethode.. Dus waar bergen jullie ze op? en doen jullie er dan ook laarzen spanners in? Ik lees het graag. Liefs, Lynn
ik heb een schoenenkast voor gewone schoenen, laarzen liggen bij mij in tassen (die dik plastic, van ikea etc) in de bergkast.. ook totaal niet handig, dus lees even mee!
Ik heb zo'n schoenenrek van de ikea onderin mijn kast voor schoenen, en ik heb mijn laarzen op een rijtje op de slaapkamer staan netjes met spanners er in. (maar alsnog ligt het hele huis vol schoenen en laarzen want ik heb zoveel dat ik er bijna een huis bij mag kopen )
In de berging hebben wij planken aan de muur boven het werkblad en de wasmachine/droger en daarop staan schoenen en laarzen (met spanners erin anders kukelen ze steeds om)
hier liggen ze helaas ook overal en nergens. heb in de gang een boodschappenkrat staan met schoenen die heel veel gedragen worden en de schoenen van alyssa. dan liggen er nog laarzen in de meterkast en boven in de inbouwkast liggen nog meer schoenen. maar hier is hopelijk het eind van de schoenenbende in zicht. we krijgen een vaste trap naar zolder en moeten dus onze inbouwkasten anders indelen en eentje gaat bijna helemaal weg en dan gaan we onder de trap een soort kast maken voor de schoenen. liefs doris
in de hal heb ik onder de kapstok een schoenenrek daar staan de schoenen op die ik nu vaak draag en dan heb ik in de studeerkamer een kast van de praxis, en daar staan alle andere schoenen en al mijn tassen in
Bij een schoenenwinkel kun je laarzenspanners halen zodat je die rechtop kan zetten. Ook zit er meestal een haak aan zodat je ze ook op kan hangen. Ik heb zelf overal en nergens schoenen liggen. Bak op zolder in de kast op de slaapkamer en nog in een andere kast. Misschien wordt het tijd om eens iets weg te gaan doen Bij de ikea hebben ze doorzichtige opbergdozen voor de schoenen
Bedankt voor de tips iig al.. Ik denk dat ik maar laarzenspanners ga kopen en ook een kast o.i.d. vrijmaken waar ze dan allemaal naast elkaar kunnen staan.. Pumps e.d. kunnen wel in onze schoenkast, maar die moet ik dan eerst uitzoeken..
Ik heb een opberger van Ikea. Nou ja... eigenlijk heb ik er twee. Die staan aan het voeteneind van ons bed: IKEA | Salon- en bijtafels | Bijtafels | HOL | Tafeltje
IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | MALM | Ladekast met 4 lades Ik heb deze kast bij ons in de gang staan voor alle schoenen en laarzen.
Wij hebben deze kast in de gang staan: IKEA | Weer naar school | Studeren | EXPEDIT | Boekenkast Met deze bakken erin: IKEA | Opbergers voor papieren en media | Dozen voor papieren & media | DRÖNA | Bak Er kunnen echt veel schoenen in die bakken!
ik zie net in het foldertje van de leen bakker een schoenenkast staan met ook ruimte voor laarzen. 49.95