weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus doe het maar hier. ik ben van de week bezig geweest met die vragenlijst die je van de verloskundige krijgt nu stond er ene vraag bij of er in je naaste familie baby's doodgeboren zijn of gehandicapt zijn.nu wist ik van mn oma dat ze drie dode kindjes heeft. dus ik vk gemailed met die mededeling, ze belde me terug en ze wilde weten hoe of wat precies om te kijken hoe verder, dit wist ik natuurlijk ook niet precies dus heb vanavond even gevraagt ana mn oma van hoe of wat. nu schrok ik dus best wel van haar verhaal. die is als volgt, mn vader is van een tweeling waarvan in kindje op 6 mnd zwangerschap is overleden, met de geboorte was het overleden kindje groter als mn vader (vind ik vreemd) oorzaak onbekend mn tante is van een drieling waarvan 2 kindjes bij de geboorte zijn overleden en die gehandicapt waren (mn tante is gezond) de vader van mn oma is van een tweeling waarvan de ander is overleden alleen ze wist niet waaraan. de zus van oma is zwanger geweest van een 4 ling waarvan 2 bij de geboorte zijn overleden en ook gehandicapt waren. dus ik ga morgen meteen weer de verloskundige bellen maar jullie snappen dat ik me best zorgen maak. meerlingen zitten dus in de familie en dat is niet zo erg maar de gehandicapte kindjes, daar maak ik me wel zorgen om. heeft iemand toevallig hier ervaring mee? sorry vor het lange verhaal maar moest het even kwijt. groetjes
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar kan me best voorstellen dat je ermee zit,de kans is er dat dit ook jouw kan gebeuren. Toch zou ik positief blijven...het hoeft niet bij jouw te gebeuren.en de dokters zijn er vroeg bij. Succ6 ik hoop dat alles goed gaat met jouw zwangerschap.