Hier zijn de kids helemaal dol op kip uit de stoom/braad zakje van Maggie. Ik doe die kruiden die erbij zitten uiteraard niet bij, maar gebruik alleen de zak, en doe dan zelf verse kruiden en olie in bij de kip. Kip wordt echt heerlijk mals en lekker in de oven, en de bereiding is super makkelijk. Het is lekkerder dan gekookte/gestoomde kip, maar meer geschikt voor een kleintje dan gebraden kip vind ik. Alleen geef ik nu elke keer 2,5 voor zo'n stoom/braad zakje van Maggie omdat je die kruiden ook erbij krijgt. Weet iemand waar ik die zakken apart kan kopen? Of hoe ik op een andere manier hetzelfde effect kan krijgen?
Ik heb bij blokker een tijdje geleden 'losse' braadzakken gekocht. Ze zijn van het merk Toppits er zitten 8 in een verpakking. Weet even niet meer hoeveel ze kosten.
Hier lagen ze gewoon los in de supermarkt. Ergens in de buurt van die maggi-zakken en de maaltijdpakketen..
oh, bedankt! Ze zijn dus wel los verkrijgbaar? Deepfreeze in welke supermarkt heb jij ze gezien? Ik had hier bij de Jumbo ernaar gevraagd maar ze wisten niet dat ze ook los bestonden, alleen die Maggi-variant. Ik ga het morgen bij de AH proberen, of inderdaad bij de Blokker. Bedankt! Het is hier echt de hit! twee zakken gebruiken, voor ons gemarineerde kip in één zak, voor de kids wat mildere versie in de andere zak. Beide zakken in één ovenschaal leggen, in de oven duwen. Een uur later even spieken en klaar
hier ook een groot succes die kip. Ik haal(de) voor onze dochter het velletje van de kip zodat ze niet teveel zout/kruiden binnen kreeg. Is dat misschien een idee?
Mijn dochter krijgt uiteraard nog geen kip, hahaha, maar wij zelf zijn ook gek op kip uit die braad/stoom zakken en vroegen ons al af waar we zulke zakken los kunnen kopen. Maar ik lees nu dus bij de Blokker. Goed om te weten...Blokker here we come!!!
Ik doe kipfilt in die zakken, en die wordt dat heerlijk mals van. Maar dan is er geen velletje om af te halen. Ik heb vandaag bij de Blokker braadzakken gehaald (verpakking van 8). Maar deze moeten opengeknipt worden voordat ze in de oven gaan. Krijg je dan een ander resultaat dan bij die Maggi zakjes? Want zo gaat de stom natuurlijk uit...
aha, hier gaan er altijd drumsticks in. Weet je wat ook heerlijk is, een rollade erin doen. Blijft ook heerlijk zacht en mals
Hier hebben ze de braadzakken bij de jumbo. Gewoon in het vak waar ook de vuilniszakken en de boterhamzakjes liggen. Zijn dezelfde als van de maggi, dus hoeft niet opengeknipt te worden en zijn van een duits merk. Als ik jouw was even vragen bij de jumbo of ze de niet kunnen bestellen. Want de jumbo hier is klein, woon in een dorpje en die heeft ze wel, dus zullen ze het wel op voorraad hebben. Succes!
He bedankt!! Ik ga vandaag weer even kijken. Ik heb gezocht bij de maggi-maaltijden, daar in die hoek. En die vakkenvuller zal het wel niet weten dat ze die wel hebben, maar bij de andere zakken. Thnx!! Onze Jumbo is echt groot, en ook op zondag open, dus die zou het dan wel moeten hebben denk ik