Medela calma en flesvoeding?

Discussie in 'Voeding' gestart door Hevn, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Ik weet niet of ik het in het goede topic post, maar ik zou graag willen weten of er hier moeders zijn die ervaring hebben met het geven van flesvoeding met de medela calma?

Ik kolf nog niet genoeg om elke voeding moedermelk te kunnen geven, maar ik moet wel bijvoeding geven omdat mijn zoontje nog niet genoeg uit de borst kan drinken. Daarom wil ik graag weten of ik flesvoeding (nutrilon h.a. 0-6 maanden) met de calma speen kan geven, of gaat de speen daarvan kapot?
    In de gebruiksaanwijzing wordt hier niets over gezegd. Echter wordt er alleen gesproken over moedermelk.

Ik ben bang dat door de poedersubstantie het kleine speengaatje verstopt raakt en daardoor niet meer functioneerd. De speen vind ik te duur om het eventjes uit te proberen.
    Ik hoop dat iemand me hierover kan adviseren?

Liefs Hevn

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Ik zou je vraag ook op he borstvoedingforum plaatsen.Er zijn vast wel mama's die hier ervaring mee hebben..
    Gaat het al wat beter met voeden? Als je er niet uitkomt, is een LK langs laten komen echt een goede investering! Soms heb je gewoon wat hulp nodig..je kleintje is nog klein dus het komt dan vast goed :)

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik heb dat gedaan en dat ging prima. Geen verstoppingen oid. Er zitten geen stukjes in de oplosmelk.

4. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Mijn nichtje heeft alleen de medela calm gebruikt omdat haar kindje alle andere flessen weigerd en nu met 17mnd nog steeds....
    Flesvoeding (poeder) gaat goed alleen n papfles lukt niet

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Met een Medela Calma geef je altijd flesvoeding!

6. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Ik bedoel natuurlijk de uit-de-supermarkt voeding ipv moedermelk...

Thanks voor jullie reacties! Inmiddels de fles gegeven met flesvoeding en dat lukt prima!

Deel Deze Pagina