iemand een leuke site hiervoor? die niet te duur is? je hebt vaak van die lelijke randen.. weet iemand waar je ditniet perse hoeft te doen? heb al gegoogeld. maar kom alleen maar bij de kruitvat en de blokker uit en die vind ik net wat minder. Tips zijn welkom!
hij is idd erg mooi. maar vind hem te duur 10 kerstkaartjes voor 8.95 een enkele kaart vind ik prima trouwens.. hoeft niet perse een dubbele te zijn.. bedankt voor de tip
Bij de blokker en de action zag ik vandaag een 'kerstkaart' waar je een foto achter kon plakken. Dus eigenlijk geen kerstkaart, maar een soort lijstje. Zit in een pakketje van 5 geloof ik en niet duur. Hoef je alleen maar je eigen foto's te laten ontwikkelen. Misschien een idee?
Ik vorig jaar voor kerst besteld bij kruidvat. Voor zijn verjaardag heb ik zelf een ontwerp gemaakt in photshop en deze gewoon als foto laten afdruken a 6 cent p/stuk eventueel nog op een papiertje/kaartje plakken en klaar was ik...
Bij de AH. Ik heb ze vandaag opgehaald en ze zijn erg mooi. Ik betaalde voor 40 kaarten 12 euro nog wat.
thanks.. ik heb de foto bewwrkt met fotoshop en gelijk ook de tekst erbij gezet.. deze heb ik aflaten drukken bij de kruitvat .. super koopie! bedankt. voor jllie tips