In welke serie zou jij graag de hoofdrol willen spelen en waarom? (geen films dus!) Nou bij mij hoeven jullie vast niet te raden
House! Ik wil wel de hele dag achter zo'n lekkere dokter aanlopen hoor, hihi Of door hem behandelt worden!
Ik kijk liever dan dat ik speel eigenlijk Maar als het moet.. Vampire Diaries! De reden? 2 Hotties around me..
Castle.. Moet altijd zo vreselijk om m lachen En hij heeft iets...... Weet niet precies wat, maar hij heeft iets over zich heen wat hem aantrekkelijk maakt..
Dames vertel ook even waarom ben ik wel benieuwd naar. Vindt je het personage leuk vindt je gewoon de rol leuk die diegene speelt (dus ook alles erom heen) enz.
Buffy blijft voor mij de mooiste en leukste serie ooit! Hoe alles loopt, hoe het bedacht is, en gemaakt is... Hoe Sarah Michelle Buffy speelt is gewoon geweldig. Maar ook de verhaallijnen en ontwikkelingen zijn gaaf. Naja enzovoorts enzovoorts...
The Young Ones. Lekker politiek incorrect hele de dag door nihilistisch lopen wezen. Voorkeur gaat dan wel uit naar de rol van Vivian, omdat die het lompst en grofst uit de hoek komt. Rick is te veel de betweter/meeloper, Neil is het passifistische pispaaltje, en Mike is te veel de gladjakker.
Het is een Britse serie uit de jaren '80, en er zijn maar een aflevering of 14 van gemaakt. Maar ondanks dat het echt een jaren '80 serie is is de (groffe) humor gewoon tijdloos. Boring Cornflakes - The Young Ones - BBC - YouTube Nu nog een Neil en een Mike en we kunnen filmen
Waarom omdat Elena met alle twee die lekkertjes gaat en haar rol lijkt me wel Cool om te spelen helemaal nu ze in seizoen 4 ook vampier wordt!
Oooh, ja die gasten komen me wel bekend voor ja, nu ik het zo zie! Maar geloof niet dat dat mijn humor is