Vanaf afgelopen maandag heb ik ontzettende buikpijn. Soms zo erg dat ik niet rechtop kan lopen of staan. Er is ook niet 1 plek aan te wijzen; de ene keer is het in het gebied boven mijn navel en de andere keer onder mijn navel. Geen touw aan vast te knopen dus Sinds een weekje houd ik ook ontzettend veel vocht vast in mijn onderbenen. Zodra ik 's morgens uit bed stap beginnen ze al op te zwellen. Verder nergens last van vocht vasthouden, alleen daar. Iemand enig idee hoe/wat en of dit met elkaar in verband kan staan? Ik ga morgenmiddag zowiezo naar het telefonisch spreekuur van de verloskundige bellen
Heb gebeld en mocht meteen even langskomen. Volgens de verlos komt het gewoon door het groeien van mijn buikje. Ben van mezelf erg klein/tenger/gespierd en mijn lichaam is het er waarschijnlijk niet helemaal mee eens dat mijn buikje nu zo moet groeien. Die werkt dus een beetje tegen en ik ervaar dat als pijn. Ook het hartje nog even gehoord en dat was goed. Verder vooral internetwinkelen ipv echt winkelen , mijn rust pakken en ontspannen. Owjah...en weinig zout meer eten en véél drinken voor mijn mooie olifantenpootjes
Gelukkig maar,, maar nu weet je wel waar je aan toe bent!! Toch een geruster gevoel dat je toch even gebeld hebt lijkt me. En het hartje horen is altijd super om even te horen toch? Heb je verder alles al aardig voor elkaar voor de kleine of moet er nog veel gekocht/gedaan worden??
Idd een stuk geruster nu. Woensdag is ook mijn vrije dag, dus kon nu meteen even langsgaan. Morgen weer gewoon werken, dus dan had ik vanuit mijn werk langs moeten gaan (niet dat dat een probleem is hoor, mijn baas is gelukkig totaal niet moeilijk) Het kamertje is al bijna klaar. Alleen nog schilderijtjes e.d. ophangen. Veel gekocht hoeft er ook niet meer te worden. Alleen nog wat kleine dingetjes. Zijn jullie al ver?
Ik heb hetzelfde.. Ik ben heel tenger en het is ons eerste kindje. Hierdoor ervaar ik het groeien van mijn baarmoeder als 'pijn'. Ik heb nu uitgevonden wat er tegen helpt. Een half uurtje houd ik in de douche de warme kraan op mijn buik, daarna maak ik een warme kruik en hou die in bed ook nog een half uurtje tegen mijn buik. Dan is het over en kan ik lekker slapen. Het is ook altijd in de avond! Vooral als ik te druk ben geweest
Lekker dat je alles al zo goed als af hebt!! Wij zijn ook aardig klaar.. moeten alleen nog kijken voor een rolgordijn en overgordijnen. Verder uitzet ook aardig compleet.. nog even wat rompertjes bijhalen en dat was het dan ongeveer. Voel je je verder wel aardig goed??
@Bloemmm; dan ben ik iig niet de enige @Lovelyme; tot 3 weken geleden voelde ik me perfect. Had helemaal nergens last van. Mijn buik is 3 weken geleden ook 'pas' begonnen met écht groeien en sinds die tijd heb ik wat klachtjes. Tuurlijk horen die kleine klachtjes gewoon bij een zwangerschap, maar omdat ik 26 weken lang nergens last van had valt het me nu allemaal een beetje tegen *zeurpiet * Ik ben een bezig bijtje, dus dat ik nu echt verplicht ben om mijn rust te pakken is even wennen. 8) Jullie zijn ook al aardig compleet zo te lezen, leuk hoor!