Helloo meiden Liep net langs een pand waar men aan bouwen is en ineens werden er houten planken naar beneden gegooit vlak achter me. De knal was heel hard en ben ontzettend geschrokken. Ben nog maar net op week 5 van me zwangerschap kan dit kwaad? Liefs..
Ergens van schrikken kan geen kwaad hoor, dat kun je nu eenmaal niet voorkomen. Zou vooral blij zijn dat het niet op je gevallen is, want zo leek het toen ik het las, dat het kantje boord was.
Nee hoor dat kan totaal geen kwaad! Mijn vriend heeft mij een keer in begin van de zwangerschap zo hard laten schrikken dat de overburen mijn gegil nog gehoord hebben denk ik hahaha. Babytje is helemaal in orde hier!
Ja haha het was best grappig Ik stond onder de douche mijn haren uit te spoelen dus had mijn ogen dicht en ik deed ze weer open toen mijn vriend met z'n snoet tegen het douche deurtje aanstond Ik had hem dus totaal niet gehoord en schrok me helemaal dood dat er ineens iemand stond hahaha. Maar de kleine heeft er dus niets aan over gehouden Ik een kleine trauma hahaha nee hoor maar denk niet dat hij het nog een keer zal doen aangezien mijn gegil best zeer deed aan z'n oren hahaha
De aanmaak van extreem veel adrenaline Door schrik of stress kan wel voor problemen zorgen hoor, maar op 5 weken is dat nog wat vroeg.
+1 Heb je andere topics ook gevolgd toevallig. Weten je ouders het inmiddels al en ben je eruit gekomen met je vriend?
Het kan inderdaad wel mis gaan als je erg schrikt ken zelf een verhaal was een vrouw die zag haar andere kindje die was gevallen zat onder het bloed daar schrok ze zo van dat het ineens spontaan mis ging deze was echter wel wat verder dan dan jij bent