melk

Discussie in 'Voeding' gestart door pinkeltje, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkeltje

pinkeltje Lid

2 nov 2007
    43
    0
    0
    huismamma
    italie
    mijn zoontje van 13 maanden wil geen melk drinken overdag ,kan dat kwaad. s avonds en snachts krijgt hij nog wel borst voeding

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je kindje heeft ongeveer 300 ml zuivel nodig, meer niet. Met borstvoeding en bijvoorbeeld een beetje yoghurt of kwark en plakjes kaas kom je een heel eind.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik dacht dat 2 goede borstvoedingen genoeg zuivel geven voor een dag. En eventueel overdag nog wat kaas of yoghurt. Dan heeft hij wel genoeg.

4. pinkeltje

pinkeltje Lid

2 nov 2007
    43
    0
    0
    huismamma
    italie
    ok dames harstike bedankt dan krijgt hij genoeg zuivel:) voor het moment weet alleen niet goed wat er dalijk gebuurt als ik stop met bv want daar ben ik aan over denken.meschien meer zuivelprodukten:(

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De meeste kindjes vinden gewone volle kwark erg lekker!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ze hoeven maar 300 cc zuivel. Als hij geen gewone melk wil. Dan een bord pap en een bakje yoghurt/kwark en dan ben je er wel.
    Of yoghurt+melk+drupje roosvicee, dan heb je een soort yoghi..

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid vertikt het ook om gewone melk te drinken. Daarom krijgt ze als ontbijt Bambix, gemaakt van 200 ml halfvolle melk. Dat vind ze wel lekker. 'Avonds als toetje krijgt ze ongeveer 150-200 ml yoghurt, soms een beetje vla en tussendoor wel eens een plakje kaas. En 's avonds voor het naar bed gaan nog wat opvolgmelk (120 ml), soms drinkt ze dit op en soms niet. Als je pap en yoghurt, vla of kaas geeft, dan zit je dus al aan de goede hoeveelheid.

Deel Deze Pagina