ik zie net dat er een hoop stof dwarrelt in de lucht. Nou ja stof... stofdeeltjes. En ik zie het alleen met het gordijn open! Ik hoef maar m'n laken op en neer te schudden en hoppa, het dwarrelt alle kanten op terwijl ik best schoon ben. Wellicht zit er op de kast wat stof maar ik stof er zeker wel 2x per week (nat) en ik stofzuig ook 2x per week. Wat is dat en wat kan ik er aan doen?
Tsja stofvrije ruimtes zul je nooit krijgen. Het hangt nu eenmaal in de lucht. In je bed, gordijnen etc hangt altijd meer stof. Dat is gewoon niet te vermijden.
Joh ik stofzuig elke dag en dweil om de dag.Ook stof hoor! Altijd ,overal ,maar met de zon erop zie je het goed
Hihi, het verbaasd me dat je dat nu pas ontdekt! Ik was er als kind al gefascineerd door! Kon er echt van genieten en dan je handn er door halen dan gingen ze dwarrelen
Jeps, en ik ben nogal een chaoot en poets lang niet altijd volgens een vast stramien en ik voel mij dan altijd onwijs schuldig omdat ik niet supernetjes ben. Dus het is een pak van mijn hart dat mensen die wel altijd netjes secuur poetsen dit ook hebben Niet dat het hier erg vies is, maar de ene dag is het wat netter dan de anderen, zullen we maar zeggen.
Hahaha ja was me nu opgevallen vind het zo smerig als ik er naar kijk! Maar niets aan te doen dus... jammer...
Ik schrik me ook rot als de hond even een gekke puppybui heeft en de zon staat goed in huis...brr.. goed ventileren geeft me altijd wel een fris gevoel. Maak hier elke dag schoon en stofzuigen ongeveer 2 keer per dag (ivm hond+2 katten)..maar je blijft het toch houden
Hier 2 tot 3 x pd stofzuigen elke dag meerdere keren nat (en droog) afstoffen en elke avond dweilen. En toch !!! Nog stoffig hoor word er knetter van
Wiejoooo drie keer per dag stofzuigen waar haal je de moed vandaan? Hier ook altijd stofjes in de lucht tja het is niet anders.
No way dat ik 3 keer per dag stofzuig! Maaaar.. Ik stofzuig wel even elke avond! Zodat we de volgende dag schoon starten. Maar hier een enorm oud huis en ook snel stoffig. Heel normaal! (Ik heb ocs en een enorme schoonmaak tik gehad, omdat ik er zelf knetter gek van werd en het mijn dagelijks leven beïnvloedde, probeer ik niet meer zo vaak schoon te maken. Ik doe liever wat leuks met mijn dochter of zo)
Hier is het meerdere keren per dag stofzuigen echt wel nodig hoor. Meestal een uurtje nadat de hond is uitgelaten. Woon aan het bos en hij neemt maar al te graag al het zand mee. Maar dat is alleen de benedenverdieping dan he...niet het hele huis
Whaha jaa mijn dochter die neemt haar eten overal mee naar toe behalve aan tafel 😣en ik kan niet tegen stof. En die lange haren van mij op de vloer ook verschrikkelijk. Maar ik ben met 20 min klaar hoor (gelijk vloer, hele huis ) en als ik alleen de woonkamer doe niet eens 10 min.
Daarom doe ik snel de jaloezieën weer dicht als de zon in huis schijnt haha. Je ziet ALLES!! Zo frustrerend, helemaal als je nét hebt gestoft.
Scheelt dat wij geen huisdieren hebben, mijn dochter niet mag lopen met haar brood (wel met haar soepstengel, rijstwafel..) Maar dan nog stofzuig ik het gewoon 1 keer per dag, het ligt er in de avond ook allemaal nog wel
Moet je je stofzuiger eens in een baan zon zetten. Dan schrik je je helemaal de rambam wat daar aan de achterkant weer uitkomt.
Wij hebben het ook is heel normaal. Ik zuig, stof en dweil vrijwel elke dag en het ligt er na een paar tellen alweer. Vooral in de slaapkamer hebben wij het op de witte kast!