Moeite met poepen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pugga, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hallo,

Ik ga het toch maar aan de ervaringsdeskundige hier vragen. Heb het al op het cb aangegeven en in mn omgeving gevraagd maar krijg dan steeds als antwoord ach dat is helemaal niet erg bij borstvoeding kan alles!

Dit is het geval. Hij laat heel veel windjes kigt soms echt te knetteren in zn bedje. Ook natte windjes. Hij heeft om de paar dagen een flinke poepbroek. Ongeveer 2 x per week gewoon dun dus je zou niet echt aan obstipatie denken. Maar ik merk gewoon dat hij soms zit te persen maar dan komt er niets en dan voelt tie zich echt beroerd.

Wat kan ik doen? Ik geef borstvoeding dus zou het helpen als ik bijvoorbeeld roosvicee lax drink? ( dit bedacht mn moeder) ik let op mn voeding maar dat is het volgens mij niet.

Khoop dat jullie iets weten want ik vind het zo zielig

Groetjes

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Je zou wat olie kunnen geven. Maar als hij dun poept lijkt het geen obstipatie.
    Hier 3 kids met ernstige obstipatie.
    Die begonnen met lactulosesiroop.

Eens kijken wanneer hij het heeft, miss heb je dan iets gegeten wat zijn darmen meer prikkeld.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Bij mij reageerde J. Heel erg als ik koffie of cola op had hyper niet slapen kramp toen een paar dagen geen koffie probleem weg. Nogmaals een bakkie geprobeerd en weer bal...dus duidelijk daarvan.

Mss idd even je voefingspatroon onder de loep nemen wie weet iets waar je het niet van verwacht gewoon beetje testen.

Succes komt goed hoor!

Groetjes paula

4. MamavanVince

10 aug 2012
    27
    0
    0
    Almere
    ABC Dophilus, een probiotica poeder voor baby's die door zowel fles- als borstvoeding kan.

Een allround middel, is goed voor o.a. darmflora, moeizame ontlasting, eczeem, luieruitslag.

Succes!!

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier hielp kindicol van vsm heel erg goed.

Staat op de verpakking als onderhoudsdosering 3x daags 3 druppels. Die hadden we hier niet eens nodig. 1x daags was voldoende.

Deel Deze Pagina