Mijn zoontje heeft op zijn hoofd een aardbeienvlekje. Deze was eerst rood en wordt nu donker blauw : Weet iemand hoe dit komt?
ik weet niet hoe het komt maar mijn nichtje had het ook dat werd tegen paars aan maar nu is ze 3 en is het al goed als weg
Is een teken dat het van lieverlee wegtrekt. Mijn dochter heeft er ook eentje en die verkleurt nu ook naar grijs/blauw.
Mijn dochter is nu 3 mnd bijna en zij heeft er ook een op der hooft. Begon als een kleine puntje maar het lijkt nu in een paar dagen/weken toch wel steeds groter te worden. Weet iemand of der wel haar op gaat groeien want zit nog al aan de voorkant van der hooft????
Mij is altijd geleerd, als je vlekken hebt (of je kind) en ze veranderen van vorm of kleur, dan altijd even voor de zekerheid naar de huisarts.
Ok nou ik zal ff mijn huisarts gaan bellen dan..want in mijn omgeving was niemand er bekend mee... THNX
Fenna heeft er zelfs 3. Aardbeienvlekken trekken idd vanzelf weer weg. Die op haar hoofd is ook blauw/grijs aan de buitenkant. meer naar binnen is hij gewoon knalrood. Overigens zien de vlekken er bijna iedere dag weer anders uit. Zou me dus geen zorgen maken.
Bij Annika wordt hij ook wel eens blauw, dan heeft ze het koud, zoals in het zwembad. Ik zie het bij haar alleen als ik de luierverschoon mag je raden waar hij zit
Ja mijn zoontje kwam toen ook net uit bad en had het koud, hij verkleurde toen blauw. Even later was hij weer rood. Haha een Hyves van aarbeienvlekken?