hoe valt het merk pointer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendyd, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    en dan bedoel ik pointer boys en pointer baby. valt het groot of klein of gewoon. ik heb namelijk een enorm leuk truitje gezien voor mijn zoontje op kleertjes.com, maar niet in zijn maat dus ik dacht als het groot valt dan koop ik gewoon een maatje kleiner en als het klein valt dan een maatje groter, maar als het normaal valt dan heb ik pech. groetjes wendy.

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Ik vind het gemiddeld tot ruim vallen, maar vind de openingen voor het hoofdje vaak een beetje aan de kleine kant. Als het dus een truitje is met knoopjes voor, goed kijken hoe veel knoopjes en hoe ver het open kan.
    Een maat kleiner kopen lijkt me toch wel riskant, dat zou ik denk ik niet doen...., hoewel je zoon al wel wat ouder is dan die van mij en waarschijnlijk wat minder hard groeit. ;)

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik vind het niet zo groot vallen.
    Heb een shirt en broekjes voor Jochem, maat 80.
    Hij draagt nu nog veel maat 74, maar van pointer kan hij al maat 80 aan.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik vind het goed vallen voor die maat die je nodig hebt.
    Ik ben ook een grote Pointerfan.
    Ik heb het dan wel over Pointer mini. Pointer baby heb ik nooit gekocht.

5. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Ik vind het normaal tot groot vallen. Het is zo'n leuk merk voor jongetjes! :D

6. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    bedankt voor de reacties. ik heb al veel gezien dat ze een hoop shirtjes of truitjes van pointer junior niet in maat 110 hebben wel 104 en dan 116. die zit er gewoon niet tussen dat is jammer, want mij oudste zoon heeft maat 110 en mijn jongste 92 die hebben ze wel gelukkig. daar heb ik pas een leuk gilletje van besteld. groetjes wendy.

7. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik vind het ook normaal tot groot uitvallen en inderdaad, als je een polo met knopen voor koopt, die opening is vaak krap. Heb van de zomer eens een polo weg kunnen doen omdat hij gewoon niet meer over het hoofd paste terwijl hij voor de rest nog goed paste.

Deel Deze Pagina