@ merah, davids vlek begon idd ook erg klein, maar wel al roder dan de vlek op jouw foto. Zie je het groeien? Bij David zag je het per week groter worden.
@Peet, soms denk ik: ja, hij wordt groter, de volgende dag twijfel ik... Wanneer werd die van David echt duidelijk? Bij mijn dochter is mij tot 4,5 maand nooit iets opgevallen...
@ merah; al na 2 weken zag je de vlek heel duidelijk. Een bultje werd het na een week of 5 /6. Nu met bijna 12 weken is het een echte bult. Het lijkt nu stil te staan, er komen nu wat witte stipjes in het vurige gedeelte, dus ik hoopdat t hierbij blijft. Maar helemaal zeker weet ik dat als ik goed de foto's naast elkaar blijf bestuderen. David groeide zelf ook zo hard in de eerste 2 maanden, op het cb zeiden ze dat zo'n vlek dan dus ook hard groeit.. Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat het puntje op jouw dochters voorhoofd uit gaat groeien tot een opvallende plek....
@ merah; ik zie aan jouw banner dat voor jou een zwangerschap en een baby ook niet vanzelfsprekend was, fijn dat je je meisje hebt!
Wat ik van onze kinderarts begrepen heb, is dat tot nu toe de resultaten van ingrijpen helemaal niet veel verschil maken met het gewoon laten, omdat het altijd vanzelf wel wegtrekt. Thirza heeft er een op haar rug. Ik denk met een jaar dat ie plat was en toen qua kleur steeds meer weg begon te trekken. Nu heeft ze enkel nog een plek van kleine rode stipjes die niet erg meer opvalt en nog steeds verder vervaagt.
Ja hij begint al weg te trekken het rode word grijsachtig, ik heb geduld maar ik zie het met de dag veranderen, wie weet trekt het sneller weg (ik hoop het)