klimmen in trip trap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Escal, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hallo,

de naam zegt het al, mijn dreumes (vandaag 1.5 jaar) klimt zelfstandig in de trip trap (met beugel!) Ze zit dan natuurlijk niet zoals het hoort (een been over de beugel) maar daar gaat het natuurlijk niet om.
    AAAAh gevaarlijk?! Iemand tips? nu heb ik de stoel maar weg gezet maar heb hem liever in de kamer staan natuurlijk maar even naar het toilet zit er dan niet in :(
    iemand dit ook ooit gehad/ gehoord? gaat het over? wil het er echt niet op gaan gokken dat er wat gebeurt namelijk.

alvast bedankt voor de hulp!

x Escal

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.249
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    mn jongste, nu 15 mnd, die klimt er zelf uit.......ander probleem :) en ze probeert ook continu op de tripp trapp van haar zus (zonder beugel) te klimmen. van de week zat ze al bovenop de eettafel :D

maar helaas oplossing heb ik niet echt voor je behalve heel veel nee zeggen!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de beugel eraf gehaald, ze gaat nu gewoon zelf op de stoel zitten en eraf..

4. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ja, hier ook. Ook de beugel eraf gehaald en geleerd hoe ze veilig op en af kan! Gaat heel erg goed, en dat is dan ook wel weer erg makkelijk voor mij :)

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Hoe gaat dat dan met erop klimmen als je niet in de ruimte bent (zoals toilet/ even in de keuken) gaan ze het dan niet als speelgoed zien?
    vind het wel nog jong zo zonder beugel, weet wel dat erop makkelijk gaat ;)

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier hetzelfde.
    En als ze niet blijven zitten kun je altijd nog een tuigje aanschaffen waardoor ze niet van de stoel af kunnen tijdens het eten.

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hier is dat inderdaad ook een tijdje gebeurd.
    Ik meen mij te herinneren dat wij toen de beugel er af hebben gehaald en als ze er dan zelf opgeklommen was deden wij hemer weer op (zonder beugel bleef ze niet goed genoeg zitten, dan wilde ze telkens weer van tafel)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klimmen valt wel mee, doet ze wel op andere dingen met meer "uitdaging" ;)

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dadelijk eens over hebben met manlief, tnx voor de reaties meiden!!!

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    manlief kwam met het idee om het onderste plankje (van de voetjes) omlaag te zetten zodat ze er niet meer in kan klimmen :D briljant leek mij zo, wat denken jullie?

ps. hoi nike :D

11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hier ook allang de beugel eraf, ze wilde het echt niet meer en klimt nu zelf op en af, lekker makkelijk juist ;)

Maar ik snap je angst. Hier doet ze het niet als de stoel onder de tafel geschoven staat. Hij is nog wat te zwaar en het gaat te stroef om m zo te schuiven voor haar dat ze er dan bij kan.

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    bedankt dames!

deze mag op slot!

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée doet 't ook. Erin en eruit.. Ik heb Nou de stoel gewoon in de kelder gezet. Vind 't te gevaarlijk.

Deel Deze Pagina