Simon is nu 6 maanden en sinds een paar dagen wil hij niet meer zo goed slapen, hij lijkt ook niet moe. Zijn dag ziet er als volgt uit; tussen 8.00 en 9.00 wakker en eerste fles 10.00 fruithap tussen 12.00 en 13.00 bord pap 14.00 - 16.00 slapen (soms met moeite in bed te krijgen hij wordt dan erg boos en wil niet slapen) tussen 16.00 en 17.00 fles 18.00 groenten tussen 20.00 en 21.00 laatste fles 21.00 slapen Ik vind het zo weinig maar 1 keer per dan 2 uur slapen. Heel soms slaapt hij nog tussen de groente en laatste fles maar meestal is hij druk aan het spelen. Met slapen 's middags lijkt hij last te krijgen van een doorgekomen ondertandje, hij duimt en hij bijt ook op zijn duim, dat doet natuurlijk pijn nu (heb ik zelf gemerkt toen ik mijn vingen in zijn mond stak bij zuigt en bijt op mijn pink dan) Hoe lang wordt er door jullie kleintjes geslapen ?
Hoi, Ik vind ook wel dat hij weinig slaapt inderdaad, maar als je verder een vrolijk en gezond kindje hebt, lijkt het me dat je daar verder niks aan kunt/hoeft te doen. Ik moet wel zeggen dat ik wel jaloers kan worden van zijn tijden van opstaan..... Hier is mevrouw vaak om 6:30u wakker. Maar ze slaapt dan overdag wel meer: Van 19:00u tot 6:30u Van 8:00u-9:30u Van 11:00u-13:30u Van 15:30u-16:30u
Slaapt hij nog maar een keer op een dag dan? Mijn dochter ging met 6 maanden wel over naar twee slaapjes... Maar ik zie er in jouw schema maar 1 staan. Klopt dat wel?
Ik vind het wel meevallen, want hij slaapt 's nachts goed. Milan sliep rond die tijd ook maar 1,5 uur per dag, maar dan wel over 3x verdeeld. nu slaapt hij ineens weer meer. Rond 6 maanden hebben ze een sprongetje, dus het kan ook zijn dat hij over een paar weekjes ineens weer meer gaat slapen. Zolang je merkt dat hij niet te moe is, kan het denk ik geen kwaad hoor
Ja hij slaapt echt maar 1 keer per dag overdag. Nou je ik zie het wel, hij is verder supervrolijk en actief dus zal wel niet zoveel slaap nodig hebben. En inderdaad hij slaapt 's nachts veel. soms wel 12 uur!!! (duurde even voordat hij ging doorslapen maar toen ook ineens goed!)
Ja daarom! Milan sliep altijd al tussen de 12 en 15uur en had dus overdag ook minder slaap nodig. Net als jouw kindje