Zaalindeling/plattegrond Ahoy K3

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Zondag ga ik met mijn jongste dochter naar K3, ik kan echter helemaal nergens iets vinden over de zaalindeling.
    Wij hebben kaartjes rij 7.

Wie kan mijn vertellen of dit goede plaatsen zijn?

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Kan zo snel niet een plattegrond vinden met stoelen in het midden, maar rij 7 lijkt mij erg goed! Ahoy is niet zo heel erg groot, dus zit je redelijk dit bij het podium! :D

3. Within

Within Niet meer actief

Dit is over het algemeen de indeling van Ahoy. Bij K3 zullen er stoelen in het middenveld gezet worden, als je daar rij 7 zit, zit je goed lijkt mij!

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Bedankt!
    Ik hoop het zo. Ze is net 3 (zoals zovelen daar, dat begrijp ik:)), maar nog zo'n 'ukkie'.
    Ze is helemaal weg van K3 dus hoop voor haar dat ze het een beetje goed kan zien, en ms. nog een handje schudden na afloop?!:D

5. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    ligt er aan hoe ze de rijen tellen of dat ze van vooraf het podium tellen of vanaf de ingang waar je binnenkomt...

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Vorig jaar dacht ik goede kaartjes te hebben, 1e rang, rij 4; zaten er nog een rij of 'tig' voor het podium, en begonnen ze voor de tribune opnieuw met tellen, echter er zaten nog een twintigtal rijen voor (schat ik).

Toen ik nu kaartjes bestelden zeiden ze dat ik nu hele goede kaartjes had. Maar ja, dat zeiden ze vorig jaar ook!

Ach, we gaan er gewoon een hele gave middag van maken, dat sowieso!:)

7. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    die rijen daarvoor zitten genodigden zoals fam enz..had ik ook paar jaar terug bij een van de laatste concerten van hazes...

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Mmm, als de indeling hetzelfde is als vorig jaar, dan heb ik dit keer ws. nog minder goede plaatsen.
    Dat zou jammer zijn, was zo vroeg met bestellen.

Vorig jaar met oudste dochter, die kon het toen redelijk zien, maar had echt op beter plaatsen gehoopt.

Maar goed, laat dat de pret niet drukken! Ik ga echt mijn best doen op mijn meiske een geweldige middag te laten hebben!

K3...Here We Come!

9. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    daarom das de juiste instelling@@!!!!

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Haha! Zeker!

11. Within

Within Niet meer actief

Heel veel plezier alvast! Ik heb gisteren kaartjes voor Vrienden van Amstel live besteld, wij zitten in vak Gi/Gj, 2e ring dus.
    Dan zullen jullie plekjes sowieso beter zijn!

12. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Dank je!
    Ik ben zo benieuwd naar dat gezichtje! Ze zingt hier alle liedjes, op haar manier, mee! Zo schattig!

13. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar K3 is toch in het Ahoy Theater?!

14. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Wij zijn vandaag geweest. De indeling van de zaal was iig niet zoals het plaatje op de vorige pagina, dus ik denk dat het dan idd in het theater is (nooit eerder in Ahoy geweest).
    Zit je parterre of tribune? Wij hadden kaartjes voor rij 6 parterre, en konden het best goed zien hoor. Kind op de stoel laten staan omdat we in het midden zaten, maar degenen die aan het gangpad zaten lieten de kids in het gangpad staan.

15. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wij hebben ook parterre-kaartjes.
    Is dit goed, of niet goed???

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Parterre rij 7 zijn goede kaartjes hoor! Op de 7e rij vanaf het podium. Wij zijn vanmiddag geweest en zaten op rij 12. Was ook nog goed te doen. En aan het gangpad, ook ideaal. Kids hadden de ruimte om te springen en dansen.
    Veel plezier!!

17. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Oww, wat fijn om te horen!
    Heb er helemaal zin in! Dank voor je snelle reactie!

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hahaha ik las zaadindeling inplaats van de L een D hhaha ik dacht heee wat heeft k3 nu met zaadindeling te maken hhahahahahhah :D:D:D:D

19. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Hahahahaha!
    Zaadindeling???
    Plattegrond???
    What the F**K?!?!?!
    Whoehaa!!!!

Deel Deze Pagina