aardbeienvlekje weg laten laseren?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkelies10, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    jullie mogen eens kijken op
    www.hemangioom.nl
    maar ik heb jullie gewaarschuwd.

de site is gemaakt voor Isabella die echt een hele grote in haar nek had.... zij is in amerika behandeld.
    toen ik de fotos zag, was ik blij dat sem maar een kleintje heeft en besloot ik ook meteen om niet te behandelen...

onder het oog is voor mij ook heel wat anders dan bij de haargrens. ik zou die ook laten controleren!!!
    Ga naar het ziekenhuis en laat je informeren bij iemand die er verstand van heeft!!!!!!

die van sem groeide in het begin ook erg snel maar na een paar weken bleef hij stil staan.

goed dat je de afspraak hebt gemaatk!!!!!!

2. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat je zo snel bij de dermatoloog terecht
    kunt. Mocht je na het gesprek nog twijfelen,
    of vragen hebben, vraag dan een gesprek aan
    bij de laser-arts! Succes!

3. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hier bij het cb zeiden ze ook dat er meestal alleen wat aan gedaan wordt als het zicht of de ademhaling belemmerd wordt. ;)

4. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    In principe klopt dat denk ik ook wel (al heb ik absoluut geen hoge pet op van ons CB althans) maar ik denk dat ook om cosmetische redenen wel een behandeling zal kunnen plaatsvinden. Al is dat in TS haar geval niet de belangrijkste reden.

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    het cb vertelde mij niet eens wat het was.... was niks bijzonders was hun reactie...

dankzij collega (haar neefje staat ook op de site wat ik noemde) heb ik meer informatie gekregen daarover.....
    als hij echt groter zou zijn geworden zou ik dus niet naar het cb gaan voor hun mening

6. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Bij ons zoontje van 3 begon er 4 weken na de geboorte een aardbeivlek te groeien op zijn voorhoofd.
    Eerst leek het een rood vlekje maar al heel snel werd het groter en dikker
    Ik kreeg ook vaak opmerkingen wat is dat
    Na ongeveer 10 maanden begon het wat grijze te worden
    Het is nu bijna weg alleen als hij rode wangen is zie je het nog vaag.

7. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    die van mij is ook begonnen 2 weken na mijn geboorte en was op eengegeven moment 1bij 1 en knal paars en mega dik en nu zie je erb ijna niks meervan...

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    zal ik zeker doen.
    als ik nog wat info van je wil zal ik wel even pben.

bedankt..

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    je hoor,om cosmetische redenen doen ze ook, mijn huisarts zei de 1ste afspraak ook al,misschien als hij erg groot word, en ze naar school gaat,dat ze er dan misschien wel om gepest zou worden,dat het dan ook wel een optie was om hem weg te laten halen

10. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    waar had jij hem dan als ik vragen mag? op een minder opvallende plek misschien?

nouja mijn ha heeft gezegt, dat het zeker verstandig is om hem weg te laten halen omdat hij zo hard groei en omdat als zei eraan komt,hij heel open springt!

11. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    #31 sweetlady82, 28 okt 2010
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
    nee recht op mijn voorhoofd ik heb ff fotos gemaakt uit mijn babyboek en van hoe het nu is... kijk zo is het begonnen...

12. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    en zo was die naar paar maanden...hier kan je duidelijk zien hoe dik die was....

13. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    hier was ik denk ik bijna 1 jaar...

14. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    en zo is die nu...je ziet nog wel wat maar bijna niks meer en dit is gewoon vanzelf gegaan....ik heb ook ooit voor plastische chirugie en laseren gestaan maar na dat ik toen bij dermatoloog ben geweest hebben ze ook gezegd dat er kan bestaat dat er wildvlees achter zit en dan krijg je 2mega littekens....niet zon charmante foto:D

15. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    `je ziet er idd weinig meer van:D

maar die van mijn dochter is denk ik wel 2x zo dik als die van jou.

gisteravond zat ze ze in bad met mijn man,en toen begon hij spontaan te bloeden. ze had er niet aangezeten ofzo..

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    reden te meer om naar de dermatoloog te gaan.
    goed dat mensen meteen actie ondernemen!!!!!!
    succes!!!!

17. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    dank je wel.

als ik dinsdag geweest ben laat ik wel even weten hoe het is gegaan..

18. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    vanmorgen haalde ik dochterlief weer uit bed, met haar hele gezicht en kleding onder het bloed.:(

we hadden de dokterspost gebeld voor info, we moesten goed koelen en in de gaten houden en anders langs komen..

na 2.5 uur is het dan eindelijk gestopt met bloeden!

ben blij dat ik dinsdag naar de dermatoloog mag!

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik zelf heb een wijnvlek is natuurlijk wel wat anders inderdaad... maar ik heb/had hem gedeeltelijk in de nek, slaap en wang..
    Ik heb het laten laseren ik was 11 toen ik er mee begon nu ben ik 28 en sinds een jaar kan ik er niets meer aan laten doen. Op mijn slaap blijft hij nu zichtbaar... Ik zelf ben er mee gepest geweest en dat is de reden geweest dat ik heb heb willen laten weghalen.

Vooral als het in gezicht is vind ik dat je als ouder best er over mag nadenken wat voor gevolgen het kan hebben voor je kind. Ik ben jaren lang gepest doordat ik dus een wijnvlek had en voor heel wat dingen uit gescholden nu nog heb ik er moeite mee en vind ik het verschrikkelijk om die kant te fotograveren. EN als ouder kan je wel zeggen laat je neit kisten of je ziet het bijna niet of wat anders maar je kind zit ermee...

Ik ben blij da tik de kans gekregen heb om het weg te laten laseren.
    helaas kan het niet helemala weg en krijg ik nog vaak te horen wat heb je daar in je gezicht ik vind verschrikkelijk.

Ik hoop dat goed komt en ben benieuwd wat de dokter zegt!

20. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nou we zijn net thuis uit het ziekenhuis..

het was 15 min gestopt en toen begon het in alle hevigheid weer te bloeden.
    de kinderartsen wisten het met speciale sponsjes en medicijnen eindelijk te laten stoppen
    ze heeft nu verband en sponsjes op, en dat moeten we laten zitten totdat we naar de dermatoloog kunnen.
    ze hebben ook bloed afgenomen.om te kijken of ze geen bloedarmoede heeft gekregen omdat ze zo veel bloed verloren heeft!

uiteindelijk heeft het dus in totaal 8 uur gebloed ( en niet een druppeltje per x maar een spuiter zoals ze in het zh zeiden)waarvan het 15 min gestopt was!

Deel Deze Pagina