Winterefteling leuk voor dreumes van 14 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gizzie1983, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Onze krant heeft nu een leuk abonneevoordeel: Winterefteling kaartjes voor de helft van de prijs. En parkeren is gratis.

Voor 34,50 hebben we dan twee kaartjes, en onze dochter mag gratis mee.

Maar is de Winterefteling al leuk voor zo'n klein meisje? Of kunnen we beter nog een jaar wachten (volgens mij is er elk jaar zo'n actie).

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ze er al heel veel van meekrijgt. Misschien dat ze sommige dingen best heel even leuk vindt (sommige dingen in het sprookjesbos, draaimolen, etc.), maar als je het vooral voor haar doet zou ik nog een jaartje wachten. Mocht je het zelf stiekem ook wel leuk vinden, dan kun je best gaan natuurlijk. Ik zou dan alleen niet plannen om er urenlang te zijn...

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idem ;)

4. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja zelfde mening als mijn voorganger. Onze kleine is nu ook 14 maanden en we waren laatst naar Apenheul. Hij vindt aapjes wel leuk en zag ze ook wel, maar de rest ging echt langs hem heen.
    Hij is ook een moeilijke inslaper dus al met al best een vermoeiende dag.

5. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Idd nog net iets te jong om er echt iets aan te hebben. Maar alsnog leuk om te gaan, hoor.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik vraag me wel af, wanneer worden deze dingen zoals dierentuin en Efteling echt leuk voor kinderen?! Mijn zoon is nu 9 maanden en die vind alles volgen bijvoorbeeld al superintressant dus ik kan me voor hem best voorstellen dat hij het met 14 maanden daar best al leuk kan hebben, maar dan vooral met rondkijken zeg maar haha :D

7. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Natuurlijk is dat leuk!
    Ik zou zeker gaan onze dochter namen we overal mee naar toe ze keek overal haar ogen uit en als ze moe was ging ze lekker slapen in de wagen.

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.611
    113
    Wij zijn met die leeftijd ook naar de Efteling geweest en dat was toen al heel erg leuk. Mijn zoontje had het in de dierentuin of zo net zo leuk gevonden hoor, maar hij heeft heerlijk gespeeld in de speeltuin en genoten van de kindvriendelijke attracties en het sprookjesbos. We hebben dus een hele leuke dsg gehad, er gaat niets boven foto's van je kind op een paddestoel :)

Ik zou alleen wel twijfelen over de winterefteling, als het erg koud is lijkt het me met een kleintje wel minder ontspannen.

9. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Zeker doen! Wij hebben inmiddels een abbo genomen en onze zoon vind de efteling geweldig. Hij kijkt zijn ogen uit en zingt al tatata als we langs de efteling rijden. Ik vind dat ze er wel echt iets aan hebben. Onze zoon gaat overal mee naartoe.

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij gingen toen al voor de 2e keer! ;) E. Vond het geweldig!

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Mijn dochter vind het erg leuk! Wij gaan miss vrijdag weer als het weer mee zit:)

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja hoor, hartstikke leuk!

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Is hartstikke leuk, alleen trek je kindje wel een skipak aan en laat ze ook lekker stukjes lopen, zodat ze het niet te koud krijgt. Enneh die dagen van de krant zijn best druk. Wij zij. Vorig jaar geweest en toen was het erg druk

14. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Welke krant is dat? Want die wil ik ook wel :)

Met 14 maanden kan prima als je het zelf ook leuk vind. Voor je kind is het bos netzo leuk (ongeveer dan he)

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Het ED :)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

17. tuc

tuc Niet meer actief

Tuurlijk superleuk op die leeftijd, vind een skipakje een goede tip. Onze dochter is met 8 maanden voor het eerst geweest en die vond het al helemaal geweldig.

18. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    De dierentuin was hier een maand geleden heel erg leuk! En ik denk dat ze de Efteling ook super zou vinden. Maar ik zou twijfelen over de winterefteling vanwege de temperatuur. Ik zou alleen gaan als het lekker weer is, zeker niet als het fris is. Ik wordt zelf altijd best koud van een dag buiten rondslenteren. Een kleintje wat veel stilzit zal dat helemaal hebben. Hier loopt dochterlief als de beste dus dat zal nu wel minder een probleem zijn. Maar ze zullen op die leeftijd toch ook nog wel veel in de wagen zitten of gedragen worden.

19. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Wij zijn afgelopen vrijdag geweest. Mijn zoon was toen 9 maanden. Hij heeft zijn ogen uitgekeken en wij hebben ons ook heerlijk vermaakt! Die kleintjes vermaken zich toch wel en je bent dan lekker buiten en als je de efteling zelf ook leuk vindt, dan moet je het zeker doen!

Deel Deze Pagina