'Kleuter (4) hersendood na slok zeewater'|Buitenland| Telegraaf.nl Vreselijk inmiddels is ze overleden.
Als je doorklikt naar haar FB pagina staat daar een berichtje. Uit de reacties kan je wel opmaken dat ze er helaas niet meer is. Heel verdrietig dat die mensen op deze manier hun kleine meisje hebben verloren. Al vraag ik me af of het echt door zeewater komt. Het is logischer dat je dit oploopt door besmet vlees dat niet goed bereid is.
Ik lees echt alleen maar berichtjes over sterkte met jullie prinsesje etc. Of kijk ik gewoon niet goed? ??
Ik las het vorige week ja. Echt verschrikkelijk. Wat me opviel:Antibiotica hield ze niet binnen volgend het ziekenhuis. Kennelijk hebben ze in Turkije geen infuus met antibiotica?
Dat vroeg ik me ook al af. Vrees dat dit een error is van de journalist, tenzij de zorg erbarmelijk is in Turkije en die indruk heb ik niet. Heel erg triest. Een nachtmerrie
Ik las het gister , ook op haar fb pagina inderdaad. Rust zacht klein meisje. Verschrikkelijk 😢
Echt vreselijk dit.... Maar snap ook niet dat ze geen infuus heeft gehad, mijn man heeft een ontsteking in zijn rug gehad en kreeg 3 keer per dag antibiotica via het infuus. Je geeft toch geen drankje of pillen aan iemand met heftige diarree? Dat meisje had meteen opgenomen moeten worden
Ik vind het een beetje vreemd... Er is nergens een bericht geplaatst, en de een zegt eergister; gecondoleerd en de ander zegt gister; sterkte, hopelijk knapt ze snel op! Ik zou er dus niet 'zomaar' vanuit gaan dat ze is overleden...