Dan kan ik me wel voorstellen dat je iets anders reageert dan de meesten hier ja Zo'n aardbeving is meestal van een iets ander kaliber
Even een diepte interview op Omroep Gelderland. Oh... my... god. In een caravan bij Nijmegen, of het druk is? Tering *facepalm*
Ja.. Ik was 10, maar het is in mijn geheugen gegrift. Het was afschuwelijk en hoop het nooit weer mee te maken.
Gadver wat eng, las van de week iets over een komeet of planeet die zeer dicht langs de aarde komt. Die kan voor hele zware aardbevingen en vulkaan uitbarstingen zorgen. Het zou dan omstreeks 11 sep en 26 september zijn. Bah en nu lees ik dit. Hou hier echt niet van!
Ja, echt in elkaar zakkende huizen.. Mensen die schreeuwen... Een pretje was het niet nee. Maar ik geloof niet dat zoiets ooit in Nederland zou kunnen..
Heb hem erg goed gevoelt.... (Utrecht..) Wat een bizar tevoel.. Die van Roermond toen ook goed gevoelt... (Werd er wakker van) (Omg eindhoven woonde ik toen)... En 2 jaar terug in peru eentje meegemaakt... Heel bizar ook
Niks gevoeld (Midden-Limburg) ik weet wel dat vriendlief hier op de tafel bezig is met pakketje inpakken soms schrik ik en denk ik dat ik het ook voel haha bah! Vind dit maar niks. Ik dacht eerst dat iemand een geintje uithaalde op Twitter maar dat was het dus niet.
Hier in noord-oost brabant was ie duidelijk te voelen. Alleen ik zat blijkbaar weer te slapen, want heb niets gemerkt. Bijna jammer
Nouu ik dacht dat ik gek werd! Ik heb t wel gevoeld.. Ik zat in de woonkamer maar dacht dat ik gek geworden was! T was heel kort en hoorde echt t huis kraken.. Ik stond op en dacht dat ik duizelig werd ofzo. Jeetje.. En ik woon in Den Haag...
En toch komt het volgens mij gewoon vaker voor. Heb hier ook wel eens gehad dat ik iets hoorde en voelde en zei dat de grond gewoon trilde! Maar dit was een half jaar geleden of een jaar geleden ergens zo geweest. Belde mijn moeder op 9km verder ook die voelde het toen. Haha verder niks nada op het nieuws geweest maar toch denk ik dat dat ook zo iets is geweest.