aardig lijstje gevraagde spullen

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Moaatje, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik wil een aantal dingen graag tweedehands aanschaffen, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om voor hele kleine aankopen aparte verzendkosten te betalen. Dus nu zoek ik iemand die alles in 1 (of 2 ;) ) te koop heeft. Ik ben op zoek naar:

Een leuke speelboog.
    Een mobile voor de box met geluid.
    Een warme voetenzakvoor in de maxo cosi.
    Speelgoed waarmee ze op haar buik kan spelen (moeten meer oefenen).
    Speelgoed voor onderweg (dus om vast te zetten aan de maxo cosi).
    Een speelkleed waar een hoop op te doen is.
    Traphekje
    Mooie babykamerlamp (nijntje?)
    Zowieso is nijntje erg welkom.

Winterkleding voor een meisje maat 68 is ook leuk. Met name van name it.

En zo kan ik wel even doorgaan. Ik wil gewoon te veel voor mijn meisje :) . Ik vind het alleen zonde om alles nieuw te halen, en de meeste dingen zijn niet zo duur in aanschaf tweedehands, dat die 6,80 verzendkosten erbij het wel heel duur maakt.

Het je buiten dit lijstje dingen die nog handig zijn, bied maar aan :D . Wel graag alles met (vraag) prijs erbij.
    Het kan natuurlijk ook dat je in de buurt woont, dan kan ik natuurlijk ook voor 1 of 2 dingetjes even komen kijken. Regio Amstelveen/de ronde Venen.

2. Tink

Tink Niet meer actief

Hoi, ik heb een heleboel leuke baby- en kinderkleertjes in allerlei maten, kijk maar even op http://www.mijnalbum.nl/Album=HGA6KXRZ (alles staat per maat bij elkaar, te beginnen met de kleinste maatjes).
    Verder een babygym die je over kunt nemen, lijkt een beetje op deze http://www.kapaza.be/Enfants/Divers/836 ... y_gym.html (ik kan een foto maken, maar hij ligt nu op zolder dus ik ben even lui :))

Laat maar weten of het je wat lijkt, alles mag voor kleine prijsjes weg.

Groetjes Tink

3. Tink

Tink Niet meer actief

P.S. ik woon in Brabant, maar ik heb gemerkt dat je voor € 6,20 (= verzendkosten tot 10 kilo) een flink grote doos kleertjes kunt opsturen hoor :)

4. Tink

Tink Niet meer actief

O, en die babygymfoto, ik bedoel de meest linkse, met gele en blauwe 'poot' en rood middenstuk. (Er staan 3 foto's op die site zie ik net :))

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hi tink,
    dank je voor je reactie en je links. Ik snap alleen niet zo goed hoe je site werkt. Ik heb een blauwe slaapzak gezien. Zitten daar ook gleufjes in de acherkant zodat ie in de maxi cosi kan?

6. Tink

Tink Niet meer actief

Ik denk dat je de draagzak bedoelt? Links naast elke foto staat een beschrijving.
    Als je die bedoelt, dat is geen slaapzak, kan dus niet in maxicosi helaas.

7. Tink

Tink Niet meer actief

Verder kan ik er trouwens weinig over uitleggen, tis niet meer dan een rij foto's met beschrijving :)

Deel Deze Pagina