jij prik ipv kindje

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sweetlakecity, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

:Dik heb dit ook al neergezet op borstvoedingsforum.
    Maar wat denken jullie.
    Er is te lezen op borstvoedings.com dat als jij de prik zou krijgen je via jou melk het kindje voorziet van anti stoffen.

Ik blijf t gek vinden dat kinderen 0-6 mnd niet mogen maar mijn kindje van 8 mnd wel. Of als jou kindje 7 mnd is ook.....maar...nu was mijn idee. Als je nou voor die prik gaat voor je kindje dat je dan zegt: hee geef mij hem maar want ik geef borstvoeding. Zo krijgt je kindje wat binnen maar niet de ergste zooi.
    Idee??

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    als het echt zo werkt dan neem ik die prik wel.
    Denk alleen dat er misschien een minimale inname is van de antistoffen.
    Misschien moeten ze dat beter onderzoeken en dat zal te lang duren ben ik bang.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik denk niet eens dat je dat voor elkaar krijgt dat ze jou de prik geven ipv je kindje.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.825
    113
    Ik denk dat ik dat wel ga doen ja. Misschien is het een beetje wat ze binnenkrijgt, maar misschien wel net genoeg. Ik vind het zelf niet zo eng om de prik te nemen, voor mijn zoontje twijfel ik nog.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.825
    113
    @nemo: hier wel omdat mijn dochtertje nog geen 6 maanden is, maar anders lijkt het me ook moeilijk voor elkaar te krijgen.

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Dit vroeg ik me ook al af. Zou mijn dochter die volledig bv krijgt de antistoffen meekrijgen? Zo ja, dan ga ik de prik halen. Zo nee dan weet ik het nog niet.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ja je kindje krijgt antistoffen binnen als jij de prik haalt. In welke mate is volgens mij niet bekend.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik vroeg me ook al af hoe dat nou zat, of ze zo nog wat meekrijgen en in welke mate.

9. zicht

zicht Niet meer actief

In belgie vallen alle ouders met kids onder de 6 maanden ook onder de risico groep. Ik ga hem ook halen. Krijg de prik as donderdag. Hopelijk krijgt mijn dochter via deze manier ook voldoende antistoffen binnen!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
  11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb de prik gister gekregen. Ik had al besloten hem niet te laten enten voordat bekent was dat ze kinderen onder 6 mnd niet enten. Ik denk dat hij via de bv genoeg antistoffen binnenkrijgt. Iig krijgt hij wel wat antistoffen binnen zo.

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hi Sweetlakecity, hoe ist met je?

ik moet zoiezo een prik halen en ik heb het mijn dokter gevraagd en die zei ook dat de kleine anistoffen binnen krijgt via de bv.
    prima toch!?

x Inger

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoi inger!!
    Hehehehe...leuk om te lezen dat jij ook bv geeft!! COOL!

Gaat hier super joh! En bij jou? EVen pb-en weer?

goed dat je Ha dat zei. Ik ga hem de 23e halen. Deed de prik pijn?

Deel Deze Pagina