Wat ik ook doe, douchen, met kruik op de bank of huishouden ik heb de ene naar andere harde buik.. Verder geen pijn, krampen, of verlies van water of bloed oid.. Volgens een vk weinig aan te doen en hoort het er gewoon bij.. Heeft iemand nog een ander idee om te kunnen ontspannen? Thanks! 😊
Ik denk dat je niet veel meer kunt doen dan rusten. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik van 39 weken tot 41 weken pijnlijke harde buiken gehad.. en bij deze zwangerschap al vanaf 19 weken. Het hoort er inderdaad bij. nog fftjes. X
Hey mama2016, je bent al voorbij de 30 weken, wat goed! Hier ook veel harde buiken, bij alles wat ik doe. Ook een hoge hartslag ( Ik heb deze zwangerschap een hart ritme stoornis ontwikkeld ) dus ik lig veel op de bank, filmpjes te kijken enz. Huishouden tot een minimum beperken, even wat hulp inroepen want je hebt ook nog een klein kindje rond huppelen zie ik!
zodra ik voor over buk als ik op de bank zit om drinken in te schenken hoppa harde buik, als ik dan weer even rustig zit en weer opsta en nog geen 5 meter loop hoppa harde buik... Hier sinds vorige week maandag 1/2 cm ontsluiting en verweekte baarmoedermond... Ook al een week lang dus erge harde buiken die steeds meer pijn gaan doen ook al zet het hier nog niet door.. Vandaag trouwens 35.2 weken
Deze week komen de moeders helpen met grote schoonmaak zodat alles goed aan de kant is en ik het alleen nog maar hoef bij te houden, erg fijn Morgen weer controle wou t dan zeker ff aangeven, hoop dat ze ff willen checken ben wel benieuwd of ik ook al beetje ontsluiting heb.. Verder doe ik weinig en geniet van mijn dochter.. samen puzzelen en tekenen enzo.. rustig activiteiten heeft ook wel weer wat