Goedenmorgen ik ben vandaag 40 weken en,5 dagen zwanger van ons vierde kindje maar nog niks te bekkenen????? Wie nog meer?? Heb zo afspraak bij verloskundige om mischien te strippen mocht die goed zijn ingedaald wat vorige week nog niet geval was. Zo spannend
Hier nog geen 4o weken, maar wil je wel even succes wensen. Hopelijk kan de vk je straks strippen en begint de bevalling vrij vlot daarna.
Ik hoop dat ik niet mee kan praten haha. Maar ben er helaas wel bijna.. Veel voorweeen gehad maar die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen en heb nu nergens last van. Vervelend he dat wachten
Ohhh spannend Marlijn! Sterkte met de laatste loodjes mama201!! (Ik ben afgelopen september bevallen met 40+5 was een lange zit!!!)
Kom,net terug van vk ze heect gestript was nu wel ingedaald 1 cm was eral dus afwachten Net wel paar x harde buik gehad met pijn in rug maar dat heb,ik al,tijdje tijdje Als donderdag niet is dan weer strippen. En anders vrijdag proberen vliezen breken Spannend
Ben trouwens 8 april bevallen spontaan kwamen de weeën opgang intotaal vanaf de eerste wee heeft het 2,5 uur geduurd