Ik voel het ook vaak hoor! Eerst alleen als ik stil zat of lag, maar nu ook gewoon tijdens de dagelijkse bezigheden, echt SUPER
Ik voel de kleine eigelijk bijna de hele dag alleen als ik heel druk bezig ben voel ik hem niet maar zodra ik zit of gewoon wat lichter HH werk doe dan voel ik hem de gehele tijd
ik voel de kleine al vanaf ongeveer 14 weken en gister echt vaak achter elkaar echt leuk vandaag ook nog effe gevoeld maar het is heel verschillend dus maar ben wel heel blij ermeee leuk gevoel groeten chantal 16 weken en 1 dag
Ik ook bijna alleen 's avonds. En de ene keer wat meer dan de andere keer. Gisteravond maar een heel klein trapje gevoeld.
de hele dag door wat verdeeld. als ik druk ben af en toe, maar als ik stil zit (of de wekker gaat haha, de kleine reageert in elk geval op geluid ) maar hoe vaak, geen idee, genoeg om me gerust te stellen...
ik voel de baby ook vaak, ene dag meer dan de andere.. ook heb ik het idee dat dat misschien door de ligging komt van de baby, als ik tijd voor me zelf neem dan voeli k hem ook.. dan word de baby waarschijnlijk wakker omdat ik niks doe hahahaha.. snachts is de baby ook aardig actief
Ik voel het de hele dag door, alleen soms als ik druk bezig ben even niet. Als ik op bed lig voel ik het beter.
Ik voel het de hele dag door, alleen soms als ik druk bezig ben even niet. Als ik op bed lig voel ik het beter.
Eigenlijk de hele dag door, en zo nu en dan heeft het een 'groeidagje' Dan voel ik soms wat minder dan voorheen.