Kun je na 1e maand miskraam zwanger worden.

Discussion in 'Miskraam' started by sweetcandie, Jul 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Hallo allemaal,

Ik vraag mij af of je meteen een eisprong na een miskraam krijgt. Ja ik weet dat dit onderwerp wel vaak aan de orde is gekomen.. Maar vraag mij toch af of er meerdere zijn die nu pas een miskraam hebben gehad of al lang geleden..

Hoop dat er meerdere meiden hier komen kletsen en wat de ervaringen zijn.

Groetjes sweetcandie

2. Trees

Trees Niet meer actief

Het kan zeker en ik ben het levende bewijs ervan :D

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Hoi Gefeliciteerd Trees, wat goed zeg.

Had je helemaal niet je eerste ongesteldheid na de miskraam dus meteen zwanger.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb 15 dagen na de miskraam een eisprong gehad en ben daarvan zwanger geraakt. Het was de bedoeling om even pauze te nemen, maar één keer onveilige seks op dag 9 leverde deze zwangerschap op :D. Ik hoop dat je ook weer snel zwanger mag raken!

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Het komt zeker vaak voor, ben het hier op het forum al paar x tegen gekomen. Ik zelf heb er een maand tussen gehad, maar ook wel express omdat we een cycles na curettage wilde wachten, daarna meteen zwanger.

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Ja, ik denk namelijk ook dat ik mijn ei heb gehad. Omdat ik slijmverlies had en steken in mijn zij. Dus daarom ben ik ook aan het twijfelen, Ik ga gewoon na mijn NOD testen en zit al te denken om misschien morgen al te testen.. voor de zekerheid.

Want ik slik medicijnen en de dokter zegt kan geen kwaad, maar ben toch bang.

Hoop dat ik snel zwanger word als jullie..

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ik was na mijn ma ook gelijk weer zwanger zonder eerst nog ongesteld te zijn geweest
    Het kan dus wel degelijk allemaal
    Helaas komt het ook voor bij andere dat ze zonder ei eerst nog een keer ongesteld worden

8. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,861
    19,268
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik hoop in ieder geval wel dat ik deze maand (meer) kans heb om zwanger te worden. Ik heb drie weken geleden een mk gehad. (Na 5 wkn zwangerschap). Ik weet niet of het waar is wat ik denk, maar... Ik heb nu misschien nog wat van dat zwangerschapshormoon in m'n lijf. En dat hormoon geven ze ook aan vrouwen die moeilijk zwanger worden, om hun vruchtbaarheid te verhogen. Dus...?? Ik weet niet of het klopt, maar ik hoop dat dit betekent dat ik deze maand iets meer vruchtbaar ben dan normaal.
    Aangezien wij best lang hebben moeten oefenen voor m'n eerste zwangerschap, heb ik echt het idee dat mijn lijf wel wat extra hulp kan gebruiken.

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Tupp hoop het ook voor je meid..

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie

Wat leuk om te horen dat jullie allemaal snel zwanger zijn geworden..

Hoop dat het bij mij ook zo is heb wel veel geklust..8)

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb 2 weken geleden een mk gehad, maar volgens de verloskundige konden wij gelijk weer aan de klus.

Maar de gyn adviseerde om 1 cyclus af te wachten! dus mijn vraag aan jullie, wat hebben jullie voor advies gehad?

12. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben het advies van de gyn gehad om 1 cyclus af te wachten. Hebben dit ook netjes gedaan. Ik wilde zelf ook even wachten om te kijken of mijn menstruatie weer goed op gang kwam. Daarna nog 1 cyclus waarin ik niet zwanger werd en de cyclus daarna zwanger.

Maar als je wilt kun je er volgens mij direct weer tegen aan hoor.

13. Funkie

Funkie Bekend lid

Jan 13, 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    haiii

ik was na mijn mk niet gelijk weer zwanger maar ik had wel een nieuw ei gelijk en een eisprong. dat was op de echo te zien toen.
    hoop voor jou dat je ook snel weer zwanger bent!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik kreeg van mijn gynaceoloog ook het advies een maand af te wachten, heb dat niet gedaan want ik had zoiets van als mijn lichaam er klaar voor is dan komt het zo niet dan niet...
    Eerste maand na curretage een menstruatie gehad en nu alweer zwanger :)

Maar je kan zeker de eerste ronde al zwanger raken als je lichaam daar klaar voor is! En dit wil ook niet meteen zeggen dat het dan sneller mis zal gaan want dat heeft er niks mee te maken!

15. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    Hier nog een levend bewijs. Ik kreeg een vroege miskraam met 4.6 weken en ben hierna niet meer ongesteld geworden.

16. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Mijn vk vertelde me gisteren aan de telefoon dat het allang achterhaald is dat je een ronde na je mk moet afwachten tot je menstruatie. Volgens haar kunnen we meteen weer doorgaan voor de volgende ronde. Ik geloof ook wel dat we dat gaan doen trouwens!

17. dehaan2009

May 5, 2009
    53
    0
    0
    Ik heb een miskraam gehad met ongeveer 5 weken. Ik heb geen cyclus afgewacht, maar heb 't gewoon meteen weer geprobeerd. En 't was meteen weer raak!! Bij mijn schoonzusje hetzelfde verhaal.. Het kan dus zeker wel.
    Als je lichaam er nog niet aan toe is om zwanger te raken, dan zal dat ook niet gebeuren. Je krijgt pas weer een eitje als je lichaam zich hersteld heeft van de miskraam. Bij mij was mn cyclus meteen weer normaal.
    Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag worden!

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Dank jullie wel meiden.... voor al jullie verhalen. Zie dat er een hoop zwanger zijn geworden na een mk..

Maar ik denk dat ik deze maand niet zwanger word. heb al een test gedaan en was negatief.

Maar blijft de cyclus dan het zelfde of is die langer..

want je weet nooit wanneer je je ei hebt gehad natuurlijk.

19. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mij was ie weer ongeveer hetzelfde , zie ondersschrift...

jammer dat je test nega was, maar zolang je niet ongie bent, kan het nog, toch? ik hoop het voor je!!

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Ja, ik hoop het ook anders mogen de duivels snel komen.. dit is ook niet fijn.. niets weten. Het is altijd spannend bij mij zeg.

Ik snap dat niet.

Share This Page