Ik heb sinds deze week de box in de huiskamer staan, zodat de katten er vast aan wennen en de kinderwagen staat al heel lang in de babykamer..
Bij de eerste vanaf het moment dat het geleverd werd: week of 28. Maar hadden toen ook meer dan genoeg ruimte ervoor in de kamer zelf (en juist niet om het op te slaan). Bij de tweede (ander huis) pas richting een week of 37, vond de box een sta in de weg en de kinderwagen ook Bij de derde stond de kinderwagen nog voor gebruik in de gang dus moest alleen omgebouwd worden en dat deden we pas in de kraamweek. Box met 38 weken toen de kerstboom naar zolder ging, kon die meteen van zolder en in de kamer
Ik heb sinds een weekje alleen de box klaarstaan in de woonkamer. M'n kinderwagen ligt nog steeds in de garage van m'n ouders. Daar heb ik de eerste week (of 2 weken) sowieso niks aan. Maandag word ik trouwens ingeleid!
Bij onze zoon heeft mijn man de box in elkaar gezet toen mijn vliezen braken. Tot die tijd heeft hij op zolder gestaan. Volgens mij heeft de wandelwagen heel lang op de babykamer gestaan, maar ik weet niet meer wanneer we die naar beneden hebben gehaald. Na de bevalling of ook vlak ervoor, denk ik. Nu staat het allemaal al weken beneden. Ik denk zo ergens tussen de 32-35 weken ofzo? Maar nu waren we zowel op zolder aan het klussen als de babykamer in orde aan het maken. We hadden daardoor geen ruimtes meer over om die spullen ergens anders neer te zetten. Inmiddels heb ik de box netjes in orde gemaakt, met de bovenplank er in, speelkleed en wat speelgoedjes. Maar dat is omdat onze zoon sinds gisteren een baby heeft (Hij wel, die van mij laat op zich wachten.) Voorlopig mag zijn pop af en toe in de box. Maar tot gisteren lag de box volgestapeld met de maxicosi, wipstoel en allerlei ander babyspul dat lag te wachten op een betere plek.
Herkenbaar tupp.... Hier staat de box ook al op wan t hij moest van de kinderkamer af... De kinderwagen kan nog even blijven staan die heb ik uit elkaar gehaald. Maar eens kijken wanneer ik m onder ga opzetten
Box nadat de kerstboom weg was. Dus met 26 weken, was een mooie verzamelplek voor zooi. Kinderwagen werd in week 33 geleverd denk ik dus niet meer opgeruimd.
Eind januari ga ik hier de box opzetten, zo kunnen de katten alvast wennen. De wandelwagen staat al een tijdje boven klaar. Die haal ik de dag voor de keizersnede naar beneden.
Hier staat de box al in de woonkamer (gekocht via MP, en mijn man heeft hem maar meteen opgezet ), en de kinderwagen komt pas eind januari, ben dan ongeveer 36 weken. Verder heb ik de meeste spulletjes wel al in huis. Wiegje gaan we pas in januari opzetten.
Wandelwagen zetten we pas klaar als het nodig is. Denk pas ik ben bevallen Wiegje gisteren in elkaar gezet door me man en daarna ook bekleed
K ben 36 weken en heb nog geen box... Maxicosi staat sinds van de week klaar met een soort mini vluchttasje voor de baby. Voor mezelf gooi ik af en toe wat in een tas.
Ben nu 38 weken en er staat nog niet beneden. We hebben wel alles in huis maar de box staat nog uit elkaar op de babykamer en kinderwagen staat daar ook.
Wagen en box staan nog uit elkaar in de schuur, bedje niet opgemaakt want wil kraamzorg vast zelf doen... Tas met maxicosi staan wel klaar... Ik ga box pas in elkaar zetten tijdens de eerste weeën, haha, of daarna