Dit soort dagen komt niet af van zijn baas hoor... Dat wordt bepaald door de importeurs van het desbetreffende merk. Je kunt het hufterig vinden..en hem een L*L vinden maar feit is wel dat de baas dit zelf niet bepaald. En als het 1 van de drukste dagen van het jaar is, want dat is het wel!! dan begrijp ik heel goed dat niemand vrij kan krijgen. Want dan komt pietje de volgende keer ook..en jantje..enz enz. Als een bedrijf twee merken voert dan betekend dat wel dat zeker de helft van het klantenbestand met hun merkwagen langskomt voor de gratis check.. da's echt aanpoten. Bij mijn man's werkgever hebben ze gewoon een nummertjesapparaat dan staan... nummer 47 is aan de beurt. Aan het eind van de dag kunnen ze iedereen opvegen, zo hard buffelen is het. Ik vind wel dat je man de vrijdag toch wel vrij zou moeten krijgen...maar de zaterdag zal hij toch moeten werken.
Ik heb er geen verstand van, maar zoals ik het lees is het een jaarlijks iets wat altijd het eerste weekend van november is? En waarbij van te voren al bekend is dat het hartstikke druk wordt? Dan is het toch te verwachten dat ie dan moet werken? Of zeg ik nu rare dingen? Dan heb je dit toch al een jaar lang zien aankomen? Begrijp me niet verkeerd, ik vind de reactie van de baas best overtrokken als je vriend zoals je zegt altijd zo loyaal is. Maar ik vind het niet raar dat ie moet werken. Ik snap dat je er wel van baalt. Ik hoop dat hij er met zn baas uitkomt en lekker de verjaardag van jullie dochter kunnen vieren.