dinges84: Haha jouw schoonmoeder kon mijn moeder wel zijn!! Precies dezelfde opmerkingen krijg ik van haar. Mijn moeder heeft wel borstvoeding gegeven en tot overmaat van ramp is ze ook nog verpleegkundige op het consternatiebureau geweest. Dit is al wel 20 jaar geleden maar toch. Bedenk me nu ineens dat dit ook wel eens een reden kan zijn waarom ze zo blijft door zeuren Hahaha, dit meen je niet!!! Mijn schoonmoeder is ook verpleegkundige en heeft jaren geleden ook enige tijd op het consultatiebureau gewerkt.....!! Het enige verschil is dat zij dus geen borstvoeding heeft gegeven, nou ja, een weekje dan ofzo.
Oh die moeders! Gek wordt je ervan! Het gaat nu wel al veel beter (ik luister toch niet naar wat ze zegt en dat begint ze door te krijgen). Maar in de zwangerschap begon het al. "Eet je geen rauw vlees? Nou toen ik zwanger was van jou at ik alles hoor!" Ja 30 jaar geleden was er veel minder kennis op dat gebied! Ik kreeg overal ongevraagd advies over, van iedereen leek het wel. Over laten huilen. Maar ook over borstvoeding. Na weken van spruw zei iedereen tegen me: joh stop er toch mee. Ik ben blij dat ik niet heb geluisterd!